Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@16:29:30 GMT

انهدام باند سارقان قطعات خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۰۲۷۱

انهدام باند سارقان قطعات خودرو

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمود بیدشکی"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و پس از آن با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس موفق شدند 5 سارق و 2مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری مرکزی، اعضای این باند در بازجویی های انجام شده و پس ازمواجه با ادله و مستندات پلیس به 12 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ بیدشکی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه اعضای این باند، افزود: سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دستور کار پلیس سرقت برنا قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ حسين تُرکيان با اشاره به شناسایی یک سارق و 4 مالخر گفت: این سارق و مالخران در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهایشان دستگیر شدند.
وی گفت: سارق دستگیر شده در تحقيقات اولیه به 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان شهرضا اعتراف کردو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز