Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج، "نظام ملکشاهی"، فرماندار مهران در نشست حوادث غیر مترقبه در شهرستان مهران،  اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده همه امکانات و مهمانسراهای ادارت،مساجد،تکایا و حسینه ها برای زاوار اربعین آماده شوند.

وی افزود:خودروهای زوار به پارکینگ هایی که دارای مجوز و شناسنامه دار هستند هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکشاهی تاکید کرد: همزمان با خروج زاوار شاهد ورود آنها از مرز مهران هستیم به گونه ای که روز گذشته۵۰ هزار نفر خارج شد و پنج هزار نفر وارد شدند.

فرماندار مهران پیش بینی کرد: با توجه به حجم ورودی زوار به شهرستان مهران این میزان در روزهای آتی به اوج خود برسد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاکدشت، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی