Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم پور با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور پیروزی بازی رفت شان شوند، گفت: چون نتیجه فوتبال قابل پیش بینی نیست، بنابراین بازیکنان باید با تمام قوا وارد میدان شده و در برابر تیم السد مبارزه کنند.

«بهنام ابوالقاسم پور» در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با اشاره به بازی حساس تیم پرسپولیس با السد گفت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس در بازی رفت، سه امتیاز را کسب کردند ولی بازی برگشت بسیار خطرناک تر است، چون هم آنها نقطه قوت تیم پرسپولیس را می دانند و هم پرسپولیسی ها از شرایط تیم السد آگاه  هستند لذا می طلبد که بازیکنان پرسپولیس هوشمندانه  و با حساسیت بیشتری وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چ

پیشکسوت تیم پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد، تصریح کرد: امیدواریم بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا بعد از مدت ها یک تیم ایرانی بتواند در جام باشگاه های آسیا به فینال راه یابد.

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس نباید کار را  تمام شده بداند. خاطر نشان کرد: السد قطر در بازهای قبلی خود که در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و پرسپولیس داشته است نشان داده تیم خطرناکی است.  نباید به هافبک های توانمند آنها فرصت بازیسازی داده شود.

 

ابوالقاسم پور با بیان اینکه تیم های ایرانی همیشه در مقابل تیم های بزرگ بازی خوبی را به نمایش گذاشته اند، بیان کرد: امیدواریم تیم پرسپولیس با تمام توان و قوا در مقابل السد ظاهر شود و با ارایه یک بازی خوب به مرحله فینال راه یابد.

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به ترکیب تیم پرسپولیس در مقابل السد تصریح کرد: دو سه نفر از بازیکنان پرسپولیس در بازی رفت مصدوم و دو اخطاره بودند که خوشبختانه همه اینها برگشتند. کمال کامیابی نیا آسیب دیده بود که بهبودی شان حاصل شد لذا مشکل خاصی از لحاظ بازیکنان نداریم.

 

ابوالقاسم پور با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور پیروزی بازی رفت شان شوند، افزود: چون نتیجه فوتبال قابل پیش بینی نیست، بنابراین بازیکنان باید با تمام قوا وارد میدان شده و در برابر تیم السد مبارزه کنند.

 

وی با اشاره به نقش هواداران در پیروزی تیم پرسپولیس بیان کرد: هواداران هم می توانند تاثیر مثبت و هم منفی داشته باشند. تاثیر مثبت آن پشتگرمی بازیکنان به حضور آنها در ورزشگاه است و تاثیر منفی آن واکنش منفی تماشاگران در صورت دریافت گل است که باعث دلسردی تیم می شود بنابراین هواداران باید تا پایان بازی ،تیم را حمایت کنند و بدانند فوتبال 90 دقیقه است و باز شدن دروازه ها در هر لحظه و ثانیه ای امکان پذیر است لذا امیدواریم شرایط ورزشگاه به گونه ای باشد که هواداران نقطه منفی آن نباشند.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد مقام معظم رهبری پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل زائران اربعین حسینی موکب علمدار کربلا پرسپولیس و السد بهنام ابوالقاسم پور هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری