Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان ایلام، گفت: هم‌زمان با افزایش ترددهای زوار حسینی به‌طرف مرز مهران، بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های شهرستان مرزی مهران پارک شده است.

سرهنگ محسن ناصری، صبح امروز (29 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران در حال حاضر تکمیل‌نشده و ظرفیت بیش از ۸۰ هزار خودروی دیگر در پارکینگ‌های شهر مهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های محدوده پل زائر و پارکینگ انتظام نیز تکمیل‌شده است، افزود: پارکینگ بزرگ اربعین با ظرفیت 50 هزار خودرو آماده پذیرش خودروهای زائران است و تنها 2 هزار خودرو در این پارکینگ مستقرشده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از زائران اربعین حسینی (ع) که عازم سفر اربعین حسینی (ع) هستند، خواست پارک وسایل نقلیه خود را در شهر مهران به آخرین پارکینگ‌ها موکول نکنند و با توجه به این‌که ظرفیت پارکینگ‌های نزدیک به مرز در شهر مهران تکمیل‌شده است، امکانی برای پذیرش خودرو در آن‌ها وجود ندارد.

 

سرهنگ ناصری، تأکید کرد: برای همه پارکینگ‌های شهر مهران و اطراف آن سرویس ایاب و ذهاب به‌اندازه کافی پیش‌بینی‌شده است و زائران از پارک کردن خودرو در حریم تقاطع‌ها، رو به روی درب منازل، داخل پیاده‌روها و همچنین روبه روی درب مراکز درمانی اجتناب کنند ظرفیت معابر بسیار محدود است بنابراین از هرگونه توقف خودداری کنند.

 

وی، از ممنوعیت حرکت خودروهای شخصی از پل زائر به‌طرف پایانه مرزی مهران، ابراز کرد: با توجه به شروع پیاده‌روی زائران در مسیر 11 کیلومتری به‌طرف مرز عراق به‌منظور رفاه حال آنان از امروز از حرکت وسایل نقلیه شخصی توسط مأموران جلوگیری می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، یادآور شد: برای افرادی که قصد پیاده‌روی نداشته و می‌خواهند با خودرو به پایانه سفر کنند نیز به تعداد کافی وسایل نقلیه عمومی پیش‌بینی‌شده است.

 

سرهنگ ناصری، خاطرنشان کرد: برابر آمار سال‌های گذشته بیشترین حوادث ترافیکی در ایام اربعین ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده انتظار داریم که رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند که شاهد هیچ‌گونه حوادث ترافیکی برای آن‌ها نباشیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد علمدار کربلا پیاده روی اربعین مقام معظم رهبری اردبیل مرز مهران زائران اربعین حسینی پارکینگ استان ایلام اربعین راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران