Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي در نشست شوراي معاونين، از انتخاب احتمالي دکتر محمد شريعتمداري عضو هيأت امناي اين سازمان به عنوان وزير جديد تعاون، کار و رفاه اجتماعي استقبال کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، نوربخش در اين نشست با اشاره به اهميت انتخاب وزير جديد و تأثير آن بر سازمان تأمين اجتماعي اظهار داشت: بديهي است سازمان تأمين اجتماعي از تصميم دولت دکتر روحاني در معرفي وزير جديد تعاون، کار و رفاه اجتماعي حمايت بي قيد و شرط خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در عين حال از ميان چهره هاي مطرح براي تصدي مسئوليت خطير وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مي توان از دکتر محمد شريعتمداري نام برد، چرا که از منظر آشنايي عميق با مسائل کلان اقتصادي، شناخت فرصت ها و چالش هاي حوزه هاي توليد و خدمات (اعم از صنعت و بازرگاني) و نيز تسلط بر ويژگي ها و مناسبات روابط کار (بالاخص تعاملات کارگران و کارفرمايان) و توجه به اهميت و جايگاه تأمين اجتماعي در صيانت از حقوق نيروي کار، ايشان سوابق روشن و تجارب ارزشمندي دارند. ضمن اينکه تصميم نهايي در اين زمينه قطعا بر عهده نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي خواهد بود.
دکتر نوربخش افزود: خوشبختانه در دولت و مجلس شوراي اسلامي طي ساليان اخير نگاه واقع بينانه اي نسبت به مسائل و چالش هاي سازمان تأمين اجتماعي شکل گرفته است که مي تواند سرمايه مهمي براي غلبه بر مشکلات کنوني و تقويت کارآمدي سازمان باشد. تقليل ندادن سازمان به بخش اقتصادي آن(به طور مشخص شستا) و درک ارتباط وثيق ميان منابع تأمين اجتماعي با رونق اقتصادي و توليد از جمله مواردي است که درباره آن اجماع مناسبي شکل يافته است. بنا بر اين انتخاب شخصيتي کلان نگر به عنوان وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مي تواند نقش مهمي در تداوم اين نگاه و صيانت از جايگاه سازمان تأمين اجتماعي در حمايت از نيروهاي مولد کشور و جامعه شريف بازنشستگان تحت پوشش تأمين اجتماعي ايفا کند.
دکتر نوربخش گفت: آقاي شريعتمداري از جمله مديران خوش نام و موفق کشور است که سوابق کاري و مديريتي ايشان داراي ارتباط وسيعي با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است.
به گفته دکتر نوربخش آشنايي با اصناف و تشکل هاي کارگري و کارفرمايي از ديگر ويژگي هاي بارز دکتر شريعتمداري است و ايشان قطعا توان ايجاد تحول و ارتقاء همه جانبه در اين وزارت خانه مهم و کليدي را دارند.
مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي اظهار اميدواري کرد که در صورت معرفي دکتر شريعتمداري از سوي رئيس جمهور؛ نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با حمايت قاطعانه از وي؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و همچنين سازمان تأمين اجتماعي را در مسير فعاليت اثربخش تر و خدمت رساني مطلوب به جامعه تحت پوشش قرار دهند.
به گفته نوربخش؛ دکتر شريعتمداري با اصناف مختلف کشور نيز آشنايي دارد و در ادوار مختلف مسئوليت هايي را بر عهده داشته که مرتبط با وزارت کار است.
وي با بيان اينکه در ميان گزينه هاي مطرح براي تصدي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي؛ شريعتمداري يکي از بهترين گزينه ها است اظهار اميدواري کرده است که وي با حمايت قاطع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به اين مسئوليت منصوب شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است