Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد اردبیل، به تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: با تحولات مدیریتی جدید و با حضور دکتر ولایتی و مدیران ولایی، دانشگاه آزاد اسلامی در تکاپوی تبدیل شدن به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک سرمایه ملی و جریان علمی هست که متأسفانه در سراشیبی قرار گرفته بودو مدیران ارشد آن جهت گیری های انحرافی را در پیش گرفته بودند، با تدبیر مقام معظم رهبری وحضور دکتر ولایتی از چهره های خدوم انقلاب به عنوان رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه، به دامن انقلاب اسلامی برگردانده شد و حیاتی دوباره یافت.

رسولی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز تمام تلاش ها برای کارآمدتر ساختن دانشگاه با روحیه بسیجی و انقلابی هست تصریح کرد: رسالت اصلی ما تربیت دانشجویان و نیروهایی متخصص ، مومن و انقلابی هست و در درجه بعد باید در عرصه پژوهش های کاربردی، فناوری و کارآفرینی حرکت های انقلابی داشته باشیم و دانشگاه را به سمت حل مسائل و مشکلات استانی و ملی سوق دهیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ نیمه سخت اقتصادی و عملیات روانی در صدد بودند که نظام جمهوری اسلامی را متزلزل نشان دهند اما رهبر فرزانه انقلاب با طرح بازنگری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و برنامه ریزی برای نیم قرن آینده نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که با درایت های رهبری همیشه نقشه دشمنان نقش برآب شده و خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط، تمام همت دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای پیشبرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بکار گرفته شود و وظیفه همه ما در عرصه دانشگاهی برآورده ساختن مطالبات رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی است.

دکتر رسولی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از سازنده ترین ارکان دانشگاه آزاد اسلامی هست، گفت: ما برای تضمین آینده انقلاب اسلامی نیاز به پرورش نیروهای مخلص و متخصص در بسیج دانشجویی هستیم در عین حال همه ما باید تلاش کنیم که بسیج دانشجویی با همه بخش های دانشگاه تعامل سازنده اش را تقویت کند و در بهبود وضعیت دانشگاه در همه ابعاد پیشگام باشد.

رسولی از وحید متقی؛ مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد اردبیل به عنوان فردی جدی، پرتلاش و چهره ای معنوی یاد کرده و از زحمات وی در تقویت فرهنگ بسیجی در دانشگاه قدردانی و برای میلاد بیغاله مسئول جدید بسیج دانشجویی نیز که از چهره های فعال بسیج هست، آرزوی توفیق کرد و گفت: باید همانند دوی امدادی حالا ما با تمام دقت و جدیت لازم مسئولیت را گرفته و به پیش ببریم.

این استاد دانشگاه با اشاره به انتصاب دکتر پرزور در مسئولیت ناحیه بسیج دانشجویی استان ابراز امیدواری کرد با توجه به درایت و روحیه انقلابی که دارد، بسیج دانشجویی استان تحرک و پویایی بسیار خوبی داشته باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل هم گفت: در کار برای خدا نه تودیع داریم و نه معارفه و خیل عظیم مجاهدان خدا در اقصی نقاط جهان در مسئولیتی که بر دوش دارند تودیع و معارفه ندارند.

پرویز پرزور افزود: مسئولیت بسیج دانشجویی فقط بیانیه دادن، تجمع و اعتراض نیست بلکه مأموریت داریم نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و در طرح هایی چون طرح ولایت برای نظام اسلامی کارگزاران شایسته تربیت کنیم. همچنین در حل مسائل و چالش های نظام و انقلاب از جمله در عرصه های کشاورزی، صنعتی، روستایی و ... تلاش کنیم.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در امر آتش به اختیار اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی باید در جاهایی که خلا وجود دارد وارد شود و مطالبه گری کند.

در ادامه مراسم از وحید متقی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تکریم و میلاد بیغاله به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

203 / 167 واحد اردبیل تکریم و معارفه بسیج دانشجویی دکتر اسحاق رسولی پرویز پرزور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل تکریم و معارفه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت روز معلم، آیین بزرگداشت و تجلیل از پروفسور احمدعلی فروغی ابری موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حضورم را در این روز بزرگ و تجلیل از بزرگمرد عرصه علم، مغتنم می‌شمارم و این روز را گرامی می‌دارم و باید بگویم نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه به نام دکتر فروغی، کوچک‌ترین تقدیری است که می‌شود از این استاد عزیز داشت.

محمد نورصالحی افزود: دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) که از برکت‌های جمهوری اسلامی در این شهر است، حاصل عمر دکتر فروغی است و اگر اهتمام ایشان نبود این مرکز علمی به این بالندگی نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: دکتر فروغی به مانند کسی که خشت خشت این دانشگاه را بنا کرده باشد، به این دانشگاه تعلق خاطر داشت و با دانشجویان مانند پدر برخورد می‌کرد و همواره نگران آنها و پیگیر مشکلات‌شان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نشانه تقدیر از مقام علم و عالم و به ویژه دکتر فروغی ابری، وظیفه خود دانستم در بزرگداشت مردی که در تمام عمرش در راه علم قدم برداشت شرکت کنم و قدرشناس زحماتش باشیم.

محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در توصیف پروفسور فروغی اظهار کرد: من هرچه از دکتر فروغی که به عنوان یک پدر در این دانشگاه زحمت کشیدند، بگویم، کم گفته ام و در خاطرم هست که ایشان چه زحماتی در همراهی با همه اقسام و بخش‌های دانشگاه از جمله بسیج دانشجویی داشتند. آن زمان که افتخار خدمت در دوران دانشجویی در بسیج دانشجویی را داشتم و اهتمام این بزرگمرد در خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه باعث شد که این دانشگاه در خاکسپاری شهدا پیشرو باشد.

پس از آن، آیین نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به نام دکتر احمدعلی فروغی اجرا و از تابلوی جدید آن به نام این استاد فرهیخته پرده‌برداری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در توصیف موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: ایشان در بنای این نهاد علم، زحمات بسیاری کشیدند و آقای دکتر فروغی عزیز و همه همکارانشان که خالصانه این سنگ بنا را گذاشتند، نزد خداوند مأجور و عزیز هستند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی افزود: بر اساس فرمایش الهی، اگر در تاسیس بنایی تقوا نباشد، رشدی حاصل نخواهد شد و یکی از دلایل درخشش این دانشگاه، نیت خالص بانیان آن در احیای علم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب دو فوریتی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد واحد اصفهان به نام پروفسور فروغی قدردانی کرد و ادامه داد: خداوند به ما توصیه کرده که شاکر نعمت وجود عالمان باشیم.

دکتر طهرانچی، پیام نجفی را خلف صالح پروفسور فروغی خطاب کرد و گفت: این مسئله از افتخارات ما و دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که ذیل سایه نظام ولایت انجام خدمت کند؛ دانشگاه آزاد برای مردم و از مردم است و بابت حمایت‌های شورای شهر اصفهان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است