Web Analytics Made Easy - Statcounter

اربعین در پیش است و زائران بسیاری برای زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام  به سوی کربلا در حرکت هستند.

طی سال‌های اخیر اربعین حسینی بهانه جمع شدن بیش از 20 میلیون انسان عاشق در کربلا شده است و از این گردهمایی به عنوان بزرگترین تجمع عاشقان و دوستداران امام حسین علیه السلام یاد می‌شود.

مردم کشور عراق از چند روز پیش از اربعین تا پس از پایان یافتن مراسم اربعین خود را برای پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا آماده می‌کنند و در خدمتگزاری هر چه بهتر به زائران امام حسین از انجام هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از خانواده‌های عراقی لباس خادمی زائران اربعینی امام حسین را بر تن کودکان کم سن و سال و فرزندان خردسال خود  می‌پوشانند و در مسیر حضور و تردد زائران به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

صحنه حضور دختران و پسران کوچک و خردسال در موکب‌های بین راهی کربلا و ارائه خدمت با دستان کوچک آن‌ها، از جمله صحنه‌هایی است که خاطرات سفر زوار اربعین را ماندگار و دلنشین می‌کند.

در ادامه فیلمی از حضور  یک کودک در مسیر زائران اربعین را میبینید که با وجود کم سن و سالی به پذیرایی و خادمی زائران اربعین مشغول هستند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حرم مطهر کربلا امام حسین عراق کودکان خدمت رسانی امام حسین حرم مطهر خدمت رسانی پیاده روی اربعین زائرین اربعین حسینی خدام الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال

علیرضا فغانی با اخراج ایمن حسین، حواشی جام ملت های آسیا را دوچندان کرد

طرفداری | در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین عراق و اردن، علیرضا فغانی، داور ایرانی، ایمن حسین، مهاجم عراقی را به دلیل خوشحالی گل تحریک‌آمیز از زمین بازی اخراج کرد.

این تصمیم فغانی با اعتراض شدید هواداران و رسانه‌های عراقی مواجه شد. آنها معتقد بودند که فغانی در این صحنه سخت‌گیرانه عمل کرده و کارت زرد دوم را به اشتباه به حسین نشان داده است.

کارشناسان داوری نیز نظرات مختلفی درباره این صحنه داشتند. برخی از آنها معتقد بودند که فغانی تصمیم درستی گرفته است، اما برخی دیگر معتقد بودند که کارت زرد اول کافی بود و نیازی به اخراج حسین نبود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نهایت از تصمیم فغانی حمایت کرد و اعلام کرد که او در این صحنه قانون را به درستی اجرا کرده است. فدراسیون فوتبال استرالیا هم با حمایت ویژه از علیرضا فغانی اورا به کشور بازگرداند و AFC دیگر قضاوتی به او در این جام نداد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • محفل «امام حسنی ها» جلوه ای درخشان از عشق ملت به شعائر دینی است
  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر