Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته رانندگان معترض در سال ۹۶ هر مینی بوس ملزم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار تومان برای خرید طرح ترافیک سالانه بود. این رقم در سال‌های پیش کمتر بود اما در سال ۹۶ تا ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود که این امر مورد اعتراض و انتقاد رانندگان مینی بوس بود.

در سال جاری اعلام شد که رانندگان مینی بوس برای طرح ترافیک سالانه ثبت نام کنند در این‌صورت تا شهریورماه نیازی به پرداخت هزینه طرح ندارند و می‌توانند بدون هزینه تردد کنند تا تصمیم‌گیری‌ها و اطلاع‌رسانی‌های بعدی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود پیش از پایان شهریور ماه پیامک جریمه برای آنان ارسال شد. رانندگان به این موضوع اعتراض کردند و به آنان اعلام شد که اشتباهی توسط سیستم صورت گرفته است.

تا اینکه حدود سه روز پیش بار دیگر برای آنان پیامک جریمه ورود به طرح ترافیک ارسال شد. در این پیامک هر نفر به طور میانگین ملزم به پرداخت حدود ۲ میلیون تومان جریمه شده و در صورت عدم پرداخت طی مدت ۱۰ روز، مینی بوس او توقیف می‌شود.

بر همین اساس صبح امروز جمعی از رانندگان مینی بوس در اعتراض به اینکه در سال جاری طرح ترافیک به آنان تعلق نگرفته و ملزم به پرداخت جریمه های دو میلیونی شده‌اند، مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک