Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جرارد پیکه نسبت به مصدومیت کاپیتان آرژانتینی بارسلونا واکنش نشان داد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در حالی در هفته نهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 4 بر 2 مقابل سویا به پیروزی رسید که فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی در این بازی از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد و در حدود سه هفته به دور از میادین خواهد بود.

جرارد پیکه، مدافع آبی‌واناری‌ها پس از این بازی در خصوص مصدومیت هم‌تیمی‌اش گفت: به لحاظ روانی همه ما می‌دانیم که وقتی مسی در زمین است، ما تیمی قدرتمندتر هستیم، اما نمی‌توانیم اجازه دهیم که نبود لیونل تأثیری روی ما بگذارد. داشتن یا نداشتن مسی تفاوت زیادی ایجاد می‌کند، اما به اندازه کافی بازیکن داریم و نگران این نیستیم که چه کسی هست یا چه کسی نیست.

جدول رده‌بندی لالیگا

لیونل مسی 31 ساله این فصل 7 گل در مسابقات لالیگا و مجموعاً 11 گل در تمامی رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده و نشان داده که بازیکنی کلیدی در ترکیب تیم تحت‌هدایت ارنستو والورده است.

ایوان راکیتیچ هم که در این بازی گل چهارم آبی‌واناری‌ها را به ثمر رساند، اظهار داشت: ما سعی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل پیدا کنیم که نبود مسی کمترین تأثیر ممکن را به روی تیم بگذارد.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و دوم لالیگا درحالی با نتیجه 3-2 از رئال مادرید شکست خورد که این بازی یک صحنه جنجالی داشت.

در جریان نیمه اول بازی، آندری لونین موفق شد توپ را از روی خط دروازه دفع کند اما بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور کرده و داور گل سالم آن‌ها را نادیده گرفته است.

یکی از بازیکنانی که پس از بازی هم به این موضوع اشاره کرده، مارک آندره تراشتگن بود. این دروازه‌بان آلمانی درمورد این صحنه گفت: "هیچ توضیحی برای این صحنه ندارم. این صحنه مایع شرمساری فوتبال جهان است. در این دنیا پول‌های زیادی جابه‌جا می‌شود اما نه برای چیزهای مهم. شرم آور است که صحنه‌ای از زاویه مقابل دروازه پیدا نکردند تا گل تایید شود. این را نمی‌فهمم که چرا برای بکارگیری فناوری‌های دیگری در لیگ پول‌ وجود ندارد."

چه کسی مسئول این شکست است؟

تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است.

قبول دارید که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارید؟

ما باید روی وضعیت خودمان تمرکز کنیم. این شکست‌ها اتفاقاتی هستند که نباید برای ما اتفاق بیفتند. از یک طرف دیگر برای قهرمانی لیگ شانس نداریم و از طرف دیگر ضربه سختی بوده است.

این شکست را چطور توصیف می‌کنید؟

پیدا کردن کلمات برای بیان آن سخت است. این شکست مجموعه اتفاقات زیادی است.

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود