Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (29 مهر) برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای شهر در حال بررسی برنامه سوم توسعه شهری تهران است، اظهار داشت: با تمام شدن مهلت، جمع‌بندی پیشنهادات از سوی کمیسیون‌های تخصصی شروع شده و قرار است دفتر مصوبات جزو پیشنهادات را چاپ کند و در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد که امیدواریم این کار زودتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر با بیان اینکه تعداد پیشنهادات به مرز 90 الی 100 عدد رسیده، گفت: اگر می‌خواهیم تحولی در مدیریت شهری ایجاد کنیم باید به استانداردسازی ساختار و عملکرد مدیریت شهری بپردازیم؛ چراکه این سیستم فربه و آلوده به رانت و مملو از موازی‌کاری شهرداری نمی‌تواند به درستی مردم خدمت کند.

وی افزود: حتی اگر ما قصد نگه داشتن تهران در سطح فعلی را داشته باشیم نتوانسته‌ایم خواسته‌های مردم را محقق کنیم. بنابراین باید سعی کنیم سنگ‌بنای مدیریت شهری را با شجاعت در برنامه سوم ببینیم و تلاش کنیم پیشنهادات ارائه شده را در کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون تلفیق بررسی کنیم و به برنامه، انسجام و هم‌افزایی دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد