Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور از آغاز ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه سال ۹۷ دانشگاه پیام نور از امروز یکشنبه خبر داد.

اخبار اجتماعی ایران/ محسنی از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه سال97 (نوبت نوزدهم) این دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از امروز یکشنبه 29/07/1397 آغاز می‌شود و در روز یکشنبه 06/08/1397 پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در خصوص شرایط ثبت‌نام این آزمون، افزود: هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کد رشته امتحانی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون، ثبت‌نام و در امتحان مربوطه شرکت کند.

محسنی تصریح کرد: داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما به منظور ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی SANJESH.ORG مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

وی گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنما ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضا‌نامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در خصوص زمان توزیع کارت اینترنتی، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، بهمن سال 97 در روز جمعه مورخ 23/09/1397 برگزار می‌شود؛ داوطلبان لازم است از چهارشنبه مورخ 21/09/1397 لغایت پنجشنبه 22/09/1397 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی عصر امروز پنج شنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. 

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

آزمون کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در مراکز شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری