Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید، انجمن نابینایان کشور با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک صادرات ایران، از حمایت‌های این بانک تقدیر کرد.
به‌گزارش‌ صدای ایران در این مراسم، رئیس هیات مدیره انجمن نابینایان کشور از حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل بسترسازی این  بانک برای ارائه خدمات بانکی به نابینایان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنابراین گزارش، در بخشی از لوح اهدایی علی‌اکبر جمالی خطاب به حجت‌اله صیدی آمده است: «از اینکه با عمل خداپسندانه و خیرخواهانه با گشاده‌دستی و سخاوتمندی ما را در رسیدن به اهداف مقدس خود، یاری نموده‌اید، این لوح تقدیر؛ تقدیم محضر کریمانه شما می‌شود».
در این مراسم که با حضور برخی هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور، در تالار ایوان شمس برگزار شد، اعضای هیات مدیره این انجمن به بیان نقطه‌نظرات و انتظارات این انجمن پرداخته و خدمات نظام بانکی به هموطنان نابینا و کم‌بینای کشور را مورد تقدیر قرار دادند.  
بانک صادرات ایران به دنبال پیشگامی در انجام رسالت‌های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و افزایش اثربخشی آن به این قشر عزیز با اختصاص ٢ باجه در شعب میدان هفت‌تیر و میدان فرهنگ یوسف‌آباد تهران، خدمات بانکی را برای هموطنان نابینا و کم‌بینا عملیاتی کرده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید