Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در جلسه هم افزایی مدیران پژوهشی و ارتباط با صنعت واحدهای استان اردبیل با دکترمحمدی؛ معاون مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر مهدوی؛ مدیر پژوهش های کاربردی و امور قراردادهای برون دانشگاهی اظهار کرد: حضور مدیران ستادی در استان و ارائه بازخوردهای مناسب و تبیین سیاست های کلان دانشگاه می تواند موجب تحرک و بهبود عملکرد واحدهای استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان در تلاش هست تا اکوسیستم فناوری و کارآفرینی را در استان ایجاد و تقویت نماید. در همین راستا مجتمع شاهد را به عنوان سرای نوآوری دانشگاه تخصیص داده است و در این سرای نوآوری، واحدهای رشد و فناور و شرکت های دانش بنیان استقرار پیدا کرده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر در این مجموعه یک خط تولید گیاهان دارویی راه اندازی شده و محصول دانش بنیان چراغ روشنایی با بالاترین بهره نوری در کشور به مرحله تجاری سازی رسیده است.

دکتر رسولی: در حال حاضر طرح توسعه مشارکت اعضای هیأت علمی در شناسایی و حل مسائل دانشگاه در حال اجرا هست. هر عضو هیأت علمی باید علاوه بر فعالیت های آموزشی در قالب کارگروه های تخصصی حداقل در یک زمینه درگیر مسائل تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های دانشگاه باشد.

رسولی افزود: با مطالعات و هم اندیشی های لازم برای دانشگاه آزاد اسلامی استان دو موضوع گردشگری و سلامت به عنوان مسئولیت اجتماعی استانی تعیین شده است و برای هر واحد شهرستانی هم مسئولیت اجتماعی محلی تعریف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه محور اصلی توسعه استان گردشگری هست، با مطالعه زنجیره این صنعت در سطح استان و کشور، طرح هتل آموزشی دانشگاه (یونی هتل) در سرعین در حال پیاده سازی هست.

رسولی ادامه داد: این طرح از سوی استانداری اردبیل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم مورد استقبال و حمایت قرار گرفته است و این طرح قرار هست پایلوت ملی شود. در نظر داریم مرکز سرعین را به مرکز آموزش های مهارتی ملی و بین المللی گردشگری تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: ساختار و سیستم دانشگاه تاکنون به گونه ای بوده که از ظرفیت اعضای هیأت علمی نه تنها در شناسایی و حل مسائل جامعه به خوبی استفاده نشده است بلکه در حل مسائل دانشگاه هم از این ظرفیت عظیم بهره گرفته نشده است.

رسولی تصریح کرد: در حال حاضر طرح توسعه مشارکت اعضای هیأت علمی در شناسایی و حل مسائل دانشگاه در حال اجرا هست. هر عضو هیأت علمی باید علاوه بر فعالیت های آموزشی در قالب کارگروه های تخصصی حداقل در یک زمینه درگیر مسائل تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های دانشگاه باشد.

وی اضافه کرد: کارگروه عمران و معماری، کارگروه اقتصاد کشاورزی، کارگروه آموزش های تخصصی آزاد و الکترونیکی، کارگروه ارتباطات از جمله کارگروه های فعال می باشد و باید از ظرفیت های اعضای هیأت علمی در درجه اول در حل مسائل دانشگاه و در مرحله بعد در حل مسائل جامعه به نحو مطلوب بهره ببریم.

203 / 167 واحد اردبیل پژوهش فناوری ارتباط با صنعت دکتر اسحاق رسولی جلسه هم افزایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل پژوهش فناوری ارتباط با صنعت جلسه هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر رئیسی پُست جدید گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری