Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  «امروز توی رختکن، قبل از بازی سیدعلی‌آقا سجادی تی‌شرتی که عکس شهید محمدتقی سالخورده روی آن بود را به چند تا از بچه‌ها پیشنهاد داد تا زیر لباس‌شون بپوشن. بعضی‌ها، چون تی‌شرت دیگه‌ای داشتن نتونستن بپوشن. علی‌آقا که دید کسی رو پیدا نمی‌کنه سراغ من اومد. من هم با خنده بهش گفتم علی‌آقا مسخره نکن ما که گل نمی‌زنیم اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شب جمعه است. شادی روح همه شهدا بالاخص شهدای کربلا صلواتی هدیه کنیم.» این داستان جالبی بود که محمد انصاری زننده تنها گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در بازی حذفی مقابل نود ارومیه روی صفحه شخصی اش منتشر کرد. حالا بد نیست خواننده تازه‌ترین حرف‌های این مدافع چپ‌پا و خوش‌استیل باشید.

واقعاً فکرش را می‌کردی زننده تنها گل پرسپولیس در بازی با نود ارومیه باشی؟
نه، اصلاً فکر نمی‌کردم، ولی خدا خواست و به برکت دعای شهید سالخورده توانستم دل هواداران را شاد کنم.

ماجرای جالبی هم داشت پوشیدن پیراهن شهید سالخورده و...
دست علی‌آقا سجادی درد نکند. پیشنهاد خوبی در رختکن داد و من هم قبول کردم.

شنیدیم می‌خواهی در دیدار مقابل السد هم همین پیراهن را بپوشی؟
راستش را بخواهید این کار در بازی‌های آسیایی جریمه دارد، اما یکی دیگر از خبرنگاران هم بعد از بازی همین را به من گفت. چشم اگر شد جلوی السد هم همین پیراهن را می‌پوشم.

بازی با نود ارومیه، اما چنگی به دل نزد. قبول داری؟
بله، به هر حال ما سه‌شنبه یک بازی سنگین با السد داریم و این مسابقه هم حذفی بود، ضمن آن‌که خود من زمانی که در فجر شهید سپاسی بازی می‌کردم همیشه جلوی پرسپولیس و استقلال انگیزه داشتم. بازیکنان نود ارومیه هم همین شرایط را داشتند و با تمام وجود بازی کردند. البته قبول دارم بازی خیلی جالب و تماشاگرپسند نبود.

سیدجلال حسینی هم از تعداد کم تماشاگران پرسپولیس در این دیدار گلایه داشت.
به هر حال ما بازی حساسی با السد داریم. ما به ویژه جوان‌تر‌ها نیاز به حمایت ویژه هواداران داریم و حق با آقاسید است. البته مطمئن هستم در بازی با السد قطر تماشاگران پرسپولیسی استادیوم آزادی را پر خواهند کرد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: خبر ورزشی باشگاه پرسپولیس جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام 20 ساله بدون شک یکی از چهره‌های قابل توجه این فصل لالیگاست. ستاره برزیلی که در تابستان گذشته از دورتموند به رئال مادرید ملحق شد، به خوبی در ترکیب این تیم هماهنگ شده و تا به امروز 20 گل به ثمر رسانده است.

در یک رویداد همبستگی برای ابتکار در ورزش فوتبال به میزبانی انگلیس، بلینگام با اسکای اسپورت مصاحبه کرده است. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

اهداف؟

جام‌ها. می‌توانم به کشورم و تیمم، رئال مادرید، تجربیات عالی و خاطرات عالی از بردن جام‌ها بدهم.

20 گل در رئال مادرید؟

سعی می‌کنم به میدان بروم تا کارم را انجام دهم، به تیم کمک کنم تا در بازی‌ها پیروز شود.  هواداران سبک بازی من را دوست دارند. من با توپ حرکت می‌کنم و این خوب است. سعی می کنم در حین بازی با هواداران ارتباط برقرار کنم. می‌خواهم هواداران احساس کنند که من یک طرفدار هستم که برای آن‌ها بازی می‌کنم و نماینده آن‌ها هستم، در نهایت موضوع همین است. اگر آن‌ها بتوانند به من نگاه کنند و کسی را ببینند که خودشان را در او می‌بینند و از ما حمایت می‌کنند، این به پیشرفت تیم نیز کمک می‌کند. و حمایت آن‌ها برای ما بسیار مهم است، بسیار بیشتر از آنچه شما فکر کنید.

رویاهای محقق شده؟

وقتی با انگلیس در ومبلی یا با مادرید در برنابئو بازی می‌کنم، بیدار می‌شوم و باید خودم را نیشگون بگیرم. هرگز به این زودی چنین رویایی ندیده بودم اما از همه کسانی که در مسیرم شرکت کردند، سپاسگزارم.

اطرافیان؟

من یک شبکه حمایتی واقعاً خوب دارم: خانواده و دوستانم من را روی زمین نگه می‌دارند. من احساس یک بچه را ندارم. فکر می‌کنم مثل بقیه هر روز سر کار می‌روم و این افتخار را دارم که از کارم خیلی لذت ببرم. خانواده‌ام طوری این کار را می‌کنند که وقتی هر روز به خانه می‌آیم، احساسی عادی دارم.

فصل؟

سازگاری با زندگی در اسپانیا و داشتن مسئولیت بیشتر در مادرید و تیم ملی، بسیار بسیار سخت اما همچنین بسیار سرگرم کننده بوده است. سعی می‌کنم آن را جذب کنم، از تجربیاتم لذت ببرم، پیشرفت کنم و به رشد کردن ادامه دهم.

دیگر خبرها

  • ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی جهت حضور در تمرین نوروزی؛ تا این لحظه زنان اجازه ورود پیدا نکرده‌اند
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود