Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعزام هیئت های تجاری به خارج از کشور، مطالعه بازارهای هدف بصورت کلی و ارائه آن به واحدهای صنعتی جهت بهره برداری، برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی، کارفرینی و مهارتی و تخصصی، کمک به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی، کمک به ایجاد دفاتر و مراکز فروش کالا از جمله برنامه های حمایتی برای واحدهای تولیدی که با هدف صادرات فعالیت میک نند در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت‌دار استان و صنایع صادرات گرا و تقویت شرکت‌های مدیریت صادرات (EMC)، تبادل افکار و بیان عقاید طرفین درزمینه بهبود شرایط تولید و صادرات و رفع موانع تجارت خارجی اعضا تفاهم نامه ای فی مابین این شرکت و اتحادیه صادراکنندگان استان در چارچوب اهداف و قوانین انجام‌شده است.

خانپور، تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی با رویکرد استقرار صنایع صادرات محور، کمک و حمایت مالی به میزان ۵۰% به واحدهای تولیدی جهت حضور در نمایشگاههای خارجی با هدف توسعه صادرات و ... را از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی صادراتی می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: پلی اترها،   مولدهای دارای موتور پیستونی تراکمی، مارگارین، اکلیل بنزن سولفونه – کابل نوار گسیل باف –  ماشین های نورد گرم - پودر، مایع، گرانول برای شستشوو پاکیزگی – ورق های نازک  ونوار از مواد پلاستیکی – موم پارافین ها – مفتول – رزین های آلکید – روی – نخ های تک لا و تکستوره پلی استرها – سدیم لوریل اترسولفات – پلیمرهای پروپیلن – روغن های اسیدی – دتر جنت پودر – صفحه وری و نوار از آلیاژهای آلومینیوم – کشمش آفتابی و تیزابی بی دانه – ترکیبات اکسیژن دار غیر آلی – فرومولیبدن – صنایع چوب و ... از جمله محصولاتی بودند که از استان به خارج از کشور صادر شده است.

خانپور کشورهای انگلستان، روسیه، ازبکستان، تاجیکستان، هلند، رومانی، آذربایجان، چین،  هند، ترکیه، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، عراق، قزاقزستان، افغانستان، امارات، ترکمنستان را مقصد کالاهای صادراتی این واحدهای صنعتی عنوان کرد.

کد خبر 4436406

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قزوین صادرات کالا اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد