Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی از طبخ و توزیع ۶۰ هزار وعده غذای گرم در بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام علی لقمان‌پور معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: با فعال‌سازی آشپزخانه مرکزی در نقطه صفر مرزی شلمچه در مدت ۱۰ روز ۶۰ هزار وعده غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: با حمایت این ستاد، موکب خادمان حرم مطهر رضوی با حضور ۴۰ نفر از خدام بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) و پشتیانی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این مرز راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی با بیان این مطلب که مرز شلمچه به عنوان مرز خروجی تمامی زائران خارجی در نظر گرفته شده است، گفت: به همین منظور ۱۲۰ خادم افتخاری با عنوان «فاطمیون» در این مرز برای پاسخگویی و پذیرایی از زائران خارجی که اکثرا پاکستانی و افغانستانی هستند در نظر گرفته شده است.

لقمان‌پور در ادامه گفت: تامین و ارائه ۴۰ هزار بسته پذیرایی سبک به زائران خارجی، راه‌اندازی ایستگاه ارتباط‌گیری با کاروان‌ها و فعالان فرهنگی   کاروان‌های خارجی، اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به مسئولان کاروان‌ها و همچنین حمایت دارویی از بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه از جمله اقدامات ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز شلمچه خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود