Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح پنجمین المپیاد درون مدرسه‌ای که صبح امروز برگزار شد، گفت: این مراسم امروز در این مدرسه به صورت نمادین برگزار می‌شود و المپیاد در سراسر کشور در حال برگزاری است. به همه مربیان که با نبود امکانات و فضای کافی تلاش می‌کنند تا سلامت جسمانی دانش آموزان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مشکل در زمینه ورزش خصوصا در بخش دختران زیاد داریم

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در حال حاضر این است که اختیارات و شایستگی‌های مدارس افزایش پیدا کند و خلاقیت‌ها در مدارس به کار گرفته شود تا آینده دانش آموزان تامین شود. زمانی توانمندی والدین و محیط می‌تواند به کار گرفته سود

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این هفته هفته پیوند اولیا و مربیان است. والدین شما ظرفیت عظیمی دارند که باید همسو با مدرسه به کار گرفته شود تا فضای شادی برای شما دانش آموزان ایجاد شود.

وی اظهار کرد: المپیاد‌های درون مدرسه‌ای یکی از این تفویض اختیارات است. یک گام جدی برای این موضوع است که توانمندی‌های مدرسه برای فعالیت‌های دانش آموزان به کار گرفته شود.

بطحایی خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: بچه‌ها ما در مدارسمان یک اشکالی داشتیم و هنوز داریم و آن اینکه رقابت‌های فردی جدی‌تر از رقابت گروهی شده و باید آن را برعکس کنیم. نمی‌گویم فعالیت‌های فردی ارزشی ندارد، اما آنچه ارزشش بالاست این است که یاد بگیریم با هم چگونه کار کنیم. ماهیت المپیاد‌های درون مدرسه‌ای هم تاکید بر آن است. باید یاد بگیریم با هم زندگی کنیم، ورزش کنیم و درس بخوانیم.

وی در انتها بیان کرد: در این المپیاد همه دانش آموزان باید مشارکت کنند. همه دانش آموزان در زمینه‌ای نخبه هستند و وظیفه معلم است که ببینند کدام دانش آموز در چه زمینه‌ای نخبه است. باید همه دانش آموزان تشویق شوند. نباید المپیاد درون مدرسه‌ای به گونه‌ای باشد که در نهایت چند نفر از یک مدرسه در آن شرکت کنند. بلکه باید همه دانش آموزان به صورت گروهی در آن شرکت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش بطحایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زهرا پناهی‌روا درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: «در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، قریب به ۲۶ دانش‌آموز و ۲ عزیز فرهنگی شهید شدند.
وی ادامه داد: برای گرامیداشت این عزیزان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. ما آثار و دست‌نوشته‌هایی از این شهدا به دست آوردیم که بسیار تاثیرگذار است و برای همگان از جمله دانش‌آموزان و همکلاسی‌های آنها خیلی جذاب است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل که با همکاری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش در دست انجام است، تهیه مستندی از زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید است و قرار است که ما اتفاق خوبی را رقم بزنیم. انشالله بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم مهمی برداریم.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر