Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:11:18 GMT

«رونالدو»، سلطان شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۱۷۳۲

«رونالدو»، سلطان شبکه‌های اجتماعی

 به گزارش خبرگزاری مهر، شاید لیونل مسی و کریس رونالدو در زمین فوتبال تنها رقبای یکدیگر باشند، اما در زمینه شبکه‌های اجتماعی و رقابت در آن این دو تفاوت‌های زیادی دارند. هیچ ورزشکاری در این زمینه توان رقابت با کریس رونالدو را ندارد.

او در فیس بوک ۱۲۳ میلیون، در اینستاگرام ۱۴۳ میلیون و در توییتر ۷۵ میلیون فالوور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر بعد از او نیمار است که در فیس بوک ۶۱ میلیون، در اینستا ۱۰۳ و در توییتر ۴۱ میلیون فالوور دارد. مسی ۹۰ میلیون در فیس بوک و ۹۹ میلیون در اینستا فالوور دارد و حساب توییتر ندارد. خامس رودریگس ۳۳ میلیون فیس بوک، ۴۰ میلیون اینستا و ۱۸ میلیون فالوور در توییتر دارد. در نهایت گرت بیل ۲۹ میلیون فالوور فیس بوک، ۳۷ میلیون اینستا و ۱۷ میلیون توییتر دارد.

اما این آمار مربوط به فوتبالیست‌هاست و در کل ورزشکاران بعد از رونالدو، نیمار و مسی، لبران جیمز است که ۲۳ میلیون فالوور فیس بوک، ۴۲ میلیون فالوور اینستا و ۴۱ میلیون فالوور توییتر دارد.

کد خبر 4435890

منبع: مهر

کلیدواژه: لیونل مسی نیمار کریستیانو رونالدو اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کارلوس کی روش کشتی فرنگی والیبال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • دنیای کوچک ایتا
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 2 اردیبهشت 1403
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!
  • سردار رادان در توئیتر صفحه‌ای ندارد