Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان خارج از سالن بزرگسالان با حضور 428 کماندار از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد و جزیره کیش به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان مناسبت ((هفته تربیت بدنی)) در رشته ریکرو و در دو بخش آقایان و بانوان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزارشد و نتایج زیر بدست آمد:

در بخش مردان صادق اشرفی، میلاد وزیری و عرفان ارژنگی‌پور هر سه از آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی به مقام اول رسید، نیلوفر علیپور از البرز دوم شد و الهه میرزایی از تهران در رده سوم رقابت ها قرار گرفت. هم اکنون مسابقات رشته کامپوند در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابی تیم ملی تیراندازی چهارمحال و بختیاری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو

هانیه رستمیان به همراه تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های جام جهانی باکو شرکت می‌کند.

جام جهانی تیراندازی از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نمایندگان کشورمان در ماده تپانچه با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و سجاد پور حسینی با هدایت محسن نصر اصفهان دیروز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه راهی این مسابقات شدند.

پیش از این مسابقات نیز رقابت‌های قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل برگزار شد که در فینال ماده تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان تیرانداز پرافتخار مازندرانی در رده پنجم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳