Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل درچارچوب توسعه مراودات پارلمانی دو کشور و گسترش روابط در سفر خود به برازیلیا با مقامات این کشور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سفارت ایران در برازیلیا، هیات ایرانی متشکل از 'عبدالرضا عزیزی' رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل در مجلس ایران، 'رضا شیران خراسانی' و 'روح اله بابایی صالح' بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیات در سفر چند روزه از 25 تا 30 مهرماه به برزیل ملاقات های جداگانه ای با 'ویرا دِ ملو' وزیر کار برزیل، 'کارلوس مارون' وزیر اول کابینه دولت برزیل و معاون وزیر ورزش برزیل در برازیلیا پایتخت برزیل داشت.
در دیدارهای هیات ایرانی با مقامات برزیلی، در مورد چگونگی استفاده از مناسبات پارلمانی در راستای کمک به بسط همکاری ها در زمینه هایی مانند گسترش روابط و همکاری های اقتصادی و تجاری، صدور خدمات فنی و مهندسی و همکاری های حوزه بهداشت و درمان و همچنین گسترش مناسبات ورزشی میان دو کشور از جمله کمک برزیل به ارتقای فوتبال ایران و کمک ایران به ارتقای کشتی، ورزش های رزمی و وزنه برداری برزیل گفت وگو و تبادل نظر صورت گرفت. ا
مکان برقراری مبادلات فوتبالی در سطح باشگاهی و در رده های سنی مختلف میان باشگاه های ایران و باشگاه کروزیروی برزیل نیز مورد تاکید قرار گرفت.
هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل شامگاه پنجشنبه در شهر ریو دوژانیرو با 'رودریگو مایا' رئیس مجلس نمایندگان برزیل ملاقات کرده و در ادامه با حضور در مرکز ایالت روندونیا در غرب برزیل با رئیس آن ایالت و صاحبان صنایع و تجار برزیلی ملاقات و طی آن زمینه های همکاری دو کشور بررسی شد.
اروپام**3234**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات گروه دوستي پارلماني برزيل گسترش روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است