Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابعی در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وی تصمیم گرفته که تخریب روستای خان الاحمر واقع در شرق شهر قدس را به تاخیر بیندازد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، منابعی در دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو با هدف دادن وقت بیشتر به روند مذاکرات و بررسی پیشنهادات اخیر از سوی گروه‌های مختلف تخریب روستای خان الاحمر را به تاخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این در حالی است که زمان تخریب روستا مشخص نشده است.

در همین راستا، طبق گزارش این بیانیه، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این تصمیم نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت و گفت که با موضع نخست وزیر اسرائیل کاملا مخالف است.

اسرائیل پیشتر به اهالی روستای خان الاحمر مهلت داده بود تا اول اکتبر خودشان منزلشان را تخریب کنند.

دادگاه با درخواست ساکنان روستا در زمینه عدم تخلیه آن مخالفت کرد، اما شرایط سیاسی و امنیتی به مقامات اسرائیلی اجازه اجرای حکم تخریب را نداد.

دادگاه اسرائیلی مدعی است، خانه‌های این روستا بدون مجوز و روی اراضی اسرائیلی ساخته شده‌اند و اسرائیل سعی در تخلیه مناطق نزدیک به قدس از ساکنان فلسطینی آن دارد تا در راستای یهودی سازی قدس گام بردارد.

سازمان‌های بین‌المللی و حقوقی همچنان فشار زیادی علیه اسرائیل با هدف توقف تخریب روستای خان‌الاحمر اعمال می‌کنند و این سازمان‌ها این تصمیم رژیم صهیونیستی را "غیرقانونی" قلمداد کرده و معتقدند این اقدام اسرائیل خشونت را در این منطقه تقویت خواهد کرد.

در همین راستا، ولید عساف، رئیس مرکز مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی در گفتگو با روزنامه "تایمز او اسرائیل" تاکید کرد: ما به اخبار تعلیق تخریب روستا اعتماد نداریم و اعتراضات در خان‌الاحمر تا زمان عقب‌نشینی کامل اسرائیل از تصمیم تخریب این روستا ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، شادی مطور، دبیرکل جنبش فتح در قدس خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که اسرائیل از تصمیم خود مبنی بر تخریب روستای خان الاحمر عقب‌نشینی نکند به دفاع کردن از این روستا ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود، اراده آزادگان باعث عقب نشینی رژیم صهیونیستی از تخریب این روستا شده و فلسطینی‌ها هرگز تا زمان تحقق کامل هدف‌شان عقب نشینی نخواهند کرد و به وعده‌های رژیم صهیونیستی اعتماد نخواهند داشت.  
مطور افزود: فلسطینی‌ها تا زمان تایید اخبار مبنی بر به تاخیر انداختن تخریب این روستا آماده رویارویی با این حمله هستند.

ده‌ها تن از فلسطینیان پس از تصمیم تعویق تخریب روستای خان‌الاحمر در کرانه باختری جشن گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تخریب روستای خان الاحمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر جهانگیری، عصر سه شنبه گفت: روستای کروچان با جمعیتی بیش از ۱۲۰ خانوار از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل شهرستان جازموریان است که جهت جلوگیری از خطرات احتمالی باید تخلیه شود.

وی افزود: مردم با دهیار روستا همکاری کنند و تا هوا روشن است روستا را تخلیه و برای اسکان به مکان‌های اسکان اضطراری در مدارس سطح شهر زهکلوت بروند.

کد خبر 6080072

دیگر خبرها

  • اسرائیل ناگهان حمله نظامی‌اش را لغو کرد | زمانش کی بود؟
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران لغو شد
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • واضح است که اسراییلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه