Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مدارس ویژه فناوری نانو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه کار بسیار خوبی در راستای ترویج نانو در ستاد فناوری نانو انجام شده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مؤسسه غیردولتی آموزشی که در حوزه آموزش و پرورش نیز فعال است، تلاش دارد به سهم خود در عرصه ترویج فناوری نانو با کمک ستاد فناوری نانو فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای 700 مدرسه است، بر اساس مدل‌های جدید و با هماهنگی ستاد فناوری نانو قرار است در مدل‌هایی، مدرسه تکمیلی نانو در مجموعه "سما" ایجاد شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد ادامه داد: در همین رابطه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با کمک ستاد فناوری نانو در ارائه مدل‌های مختلف آموزش این فناوری به دانش‌آموزان مدارس سما اقدام کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه آزاد اسلامي فناوري نانو مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری عل و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به کار کرد.

وی افزود:این رویداد، پرچمدار جریان سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعدادهای جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

حسن‌پور با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، اظهار امیدواری کرد که این رویداد، گامی برای حضور ایران در ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه هوش مصنوعی باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از کلیه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این شاخه فناوری برای بازدید از این رویداد، از متخصصان تعلیم و تربیت نیز درخواست کرد تا با مشاهده رقابت‌ها، در نظریه‌سازی آموزشی لازم برای این سبک از آموزش و تربیت نیرو‌های فناور به دانشگاه و کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد: تعامل حضوری علاقه‌مندان، شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع بهره بردار از این فناوری‌ها، علاوه بر شبکه‌سازی علمی و اتصال بهره برداران و متخصصان، موجب تزریق انگیزه و امید در نسل جوان به آینده فناورانه کشور و ترویج فرهنگ حل مساله و کار گروهی می‌شود.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی