Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی پارسیده صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر با تشریح خدمات اداره کل پست استان بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رتبه ۴۸ جهانی در عرصه خدمات پستی را داراست اظهار داشت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، دو پروژه پستی بنام سیماک و جی – نف در استان بوشهر اجرایی می شود، این دو طرح در حال حاضر در ۱۹ استان کشور اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه جی‌نف برای یکسان سازی نشانی‌ها و پروژه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) است که یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است.

مدیرکل پست استان بوشهر بیان داشت: در نیمه دوم امسال کارگاه‌های آموزشی مربوط به دو طرح مذکور در استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

فعالیت ۲۴۶ واحد پستی

پارسیده با اشاره به فعالیت ۲۴۶ واحد پستی دولتی و خصوصی در استان بوشهر گفت: ۳۰۰ نفر نیروی انسانی شامل ۱۵۰ نیروی دولتی و ۱۵۰ نفر بخش خصوصی در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال یک میلیون مرسوله پستی وارد استان بوشهر شده و در همین مدت ۷۰۰ هزار مرسوله پستی از استان بوشهر خارج شده است.

مدیرکل پست استان بوشهر با بیان اینکه تقویت بخش تجارت الکترونیک در اولویت کاری ماست، اظهار داشت: از شهرداری‌های استان انتظار داریم در ساماندهی و نصب پلاک‌های پستی با اداره کل پست استان همکاری کنند.

کد خبر 4436460

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شرکت پست طرح ملی جی نف اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر به ایسنا گفت: این پروژه با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که از این میزان 80 میلیارد ریال در پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه مخزن 2 هزارمترمکعبی ذخیره آب در بندر امام حسن به همراه تاسیسات جانبی در دست اجراست که پیش‌بینی شده در صورت تحقق اعتبارات مصوب دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تامین آب شرب پایدار است که این مهم تاکنون در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

 عالی افزود: مخازن ذخیره آب کمک می‌کند تا در صورت قطع آب شبکه اختلالی در روند توزیع آب در بین مشترکان صورت نگیرد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر