Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیگلری گفت: شانیت جمهوری اسلامی ایران نمی پذیرد که دیپلمات این کشور در خاک بیگانه اسیر باشد و اقدامی در این خصوص صورت نگیرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حدود 3 ماه از بازداشت غیرقانونی اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی در آلمان به اتهام واهی تلاش برای بمب‌گذاری در همایش منافقین در فرانسه می‌گذرد اما وزارت امور خارجه هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید، حقوق اولیه و بدیهی این دیپلمات ایرانی را از کشورهای اروپایی بستاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محسن بیگلری رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی در این خصوص اظهار کرد: بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات ایران را به شدت محکوم می کنیم و بدون شک باید اقدام سریع در این خصوص صورت پذیرد.

 

 

وی ادامه داد: این مورد نباید بدون پاسخ بماند و دولت باید تمام تلاش خود را برای بازگشت این دیپلمات به کشور و به جمع خانواده خود انجام دهد و هیچگونه کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

 

 

نماینده مردم سقز و بانه بیان داشت: شانیت جمهوری اسلامی ایران نمی پذیرد که دیپلمات این کشور در خاک بیگانه اسیر باشد و اقدامی در این خصوص صورت نگیرد .

 

 

وی اتهام اروپاییان را مبنی بر عملیات تروریستی در گردهمایی منافقینن را نادرست دانست و ادامه داد: ایران همواره در مقابل گروه های متعدد تروریستی در دنیا ایستادگی کرده چگونه می شود که مقام رسمی ایران به جرم اقدامات تروریستی محبوس شود.

 

 

بیگلری در پاسخ به این سوال که آیا دولت به خاطر اجرای برجام در این مورد دارای انفعال است یا خیر گفت: بعید می دانم که دولت در این مورد منفعل عمل کند و باید این حرکت را محکوم نماید و در این میان باید سازمان ملل نیز واکنش قاطعانه نسبت به این موضوع داشته باشد.

 

 

وی ادامه داد: قطعا اگر کوتاهی از سوی دولتمردان صورت بگیرد باید در مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشند و مورد سوال قرار گیرند.

 

 

بیگلری تنها اکتفا به تذکر دادن را کافی ندانست و افزود: شان و منزلت ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که این اقدام اروپایی ها بی جواب باقی بماند و باید قاطعانه در برابر آن موضع گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه