Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل: ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و... ، دارای ویژگی هایی است که با استفاده از آن می توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات پیام رسان بله انتقال پول در چند ثانیه خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو درخواست پول در بستر گفتگو خرید سریع شارژ و پرداخت قبض امکان گفتگوی فردی و گروهی در فضایی مطمئن ارسال و دریافت عکس، فیلم و فایل با سرعت بالا رسانه‌ای قدرتمند برای افراد و کسب‌و‌کارها آنچه این نسخه جدید دسکتاپ تغییر کرده است: امکان پاسخ دادن به پیام‌ها با ارسال استیکر، عکس، صدا و فایل‌های اسنادی (غیر از فیلم) امکان دانلود فیلم و صدا امکان ارسال پیام‌ها به فضای شخصی به صورت مستقیم امکان ارسال فیلم به صورت فایل یا با پیش‌نمایش نمایش وضعیت آخرین پیام در لیست گفت‌وگوها  نمایش مقدار حجم و مدت زمان فیلم‌ها ویژگی های اضافه شده به نسخه 3.44 پیام رسان بله: امکان خرید ارز اربعین حسینی

پیام رسان بله برای پلتفرم های اندروید و آی او اس منتشر شده که در ادامه می توانید آن را دریافت کنید. نسخه وب این پیام رسان نیز از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.

تصاویری از محیط پیام رسان بله
 
       
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

            
حجم: 27 مگابايت
نسخه: v3.44
نسخه ویندوز: 0.6.59 نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      
دانلود بارکد خوان اندروید و Ios    


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود نرم افزار دانلود برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات

کمیته انضباطی به باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند و سید حسین حسینی 48 ساعت زمان داد تا دفاعیات خودشان را ارسال کنند.

طرفداری | کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آن‌ها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان
  • (اینفوگرافیک) ایرانی‌ها بیشتر از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟