Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@13:10:28 GMT

بسیج عرصه را برای دشمن تنگ کرده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۲۶۰۰

بسیج عرصه را برای دشمن تنگ کرده است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، حجت الاسلام محمد تجلایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بسیجیان دلدادگان امام عصر(عج) هستند و امام خمینی(ره) وقتی قیام را در سال 42 آغاز کردند از سربازان در گهواره نام بردند که بعد ها معلوم شد این سربازان، بسیجیان خالص و حافظان واقعی انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تبیین واژه بسیج از حرف "ب" بسیج به عنوان تداعی گر بصیرت یاد کرد و گفت: محافل بسیجی همواره از بهترین محافل عاشقان و معشوقان خداوند متعال است چراکه که ثمره وجود انسان نیز در آن تجلی پیدا می کند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردیبل از صبر و تقوا به عنوان ویژگی های بارز بسیجیان نام برد و افزود: بسیجی به دلیل اینکه با تقوا است، توهین ها و اهانت را شنیده و با صبر خود از انها رد می شود چونکه معتقد است ابدیت همه چیز است.

وی بیان کرد: بسیجیان سربازان واقعی حکومت هستند چونکه با حضور سازنده در همه عرصه های انقلاب توانستند به خوبی فتنه ها را درک و آنها را مدیریت کنند.

تجلایی "سین" بسیج را در انقلاب تداعی گر سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: شهید والامقام شهریاری قبل از اینکه یک استاد و دانشمند باشد یک بسیجی تمام عیار بود و با اعمال سازنده خود در عرصه علم دانش بود که دشمنان اسلام تحمل خود را از دست داده و ناجوانمردانه به ترور وی دست زدند.

وی در تفسیر حرف "ی" بسیج گفت: بسیجی یاور ولایت است و دشمنان اسلام به خصوص فتنه گران بدانند بسیجیان پیام ولایت را با جان و دل درک و عمل می کنند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ادامه داد: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست طوفنده و غرش امیز است چونکه حرکت بسیج، مردمی و فقط برای کسب رضای الهی است و ارزش بسیج زمانی مشخص می شود که مشکلات اقتصادی گریبان گیر کشور شود

وی خطاب به دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب گفت: اگر زمانی فتنه جویان جام زهر را تحمیل کنند ما همه خمپاره های تمام ناشدنی خواهیم بود که بر سر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام خراب خواهیم شد.

تجلایی تاکید کرد: دشمن سعی دارد ایران اسلامی را در شعب ابوطالب نگه دارد و همه دنیا بداند که ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار (ع) در موقعیت خیبر قرار دارد و روز به روز هم بر قدرت و توان ایران اسلامی افزوده می شود و بسیجیان نیز با تمام توان صدای انقلاب را فریاد زده و به افق اعلا خواهند برد.

انتهای پیام/

203 / 31 واحد اردبیل محمد تجلایی بسیج یاوران ولایت تکریم و معارفه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل بسیج یاوران ولایت تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر

اردوی زیارتی و تفریحی یک روزه تکیه گاه حضرت ابولفضل (ع)  در غالب "اردوی طرح صالحین" انجام شد. در این اردو  بازی ها و مسابقات سرگرم کننده مختلفی اعم از مسابقه طناب کشی، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، کوه پیمایی و بادکردن بادکنک برگزار شد و به برندگان جوایز نفیس اهدا شد.

این اردو باحضور فرمانده و هیئت همراه حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی استان آذربایجان غربی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری و بسیجان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

حضور اساتید بسیجی استان بوشهر در اردوی راهیان نور + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر