Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:27:33 GMT

رفعتی؛ ناظر داوری یا مسئول برگزاری مسابقه؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۲۶۱۶

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که داوود رفعتی که به تازگی رئیس دپارتمان کمیته داوران شده در اصفهان مسئول برگزاری مسابقه بود!


طبق قوانین بین المللی ناظر داوری پیش از بازی باید به جایگاه برود و بازی را از بالا تماشا کند. هم چنین او در بین دو نیمه حق حضور در رختکن داوران را ندارد چرا که فیفا بر این عقیده است دیدار ناظر داوری و تیم داوران پیش از بازی و بین دو نیمه می تواند برای داوران استرس هایی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و این اتفاقی بود که در بازی سپاهان – نساجی رخ داد.


البته حضور داوود رفعتی در کنار زمین و چشم تو چشم شدن با داور وسط و کمک داوران اتفاق خلاف قانون نبوده که رفعتی مرتکب شده باشد چرا که ابلاغ او برای این بازی به عنوان مسئول برگزاری مسابقه خورده بود نه ناظر داوری و او با این ابلاغ باید در کنار زمین می بود.


اتفاقا سوال اساسی اینجاست که چرا داوود رفعتی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور نداشت؟ مگر او در گذشته داور نبوده؟ آیا باید از داوران گذشته به عنوان مسئول برگزاری مسابقه استفاده کرد؟ حتی اگر داورانی قدیمی چون داوود رفعتی در امر برگزاری مسابقه تبحر داشته باشند نباید از آنها در این جایگاه استفاده کرد به این دلیل که حضور داوران در کنار زمین به عنوان مسئول برگزاری مسابقه ممکن است برای تیم داوری استرس ایجاد کند. به خصوص الان که داوود رفعتی رئیس دپارتمان کمیته داوران شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی