Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر یزد گفت: تلاش می‌کنیم با بررسی گزینه‌هایی از داخل یزد مانند معاونین شهرداری و افراد یزدی خارج از یزد کسی را انتخاب کنیم. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ استانها یزد نظرات

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از یزد، در ارتباط با ویژگی‌های مدنظر شورای شهر یزد برای تصدی پست شهرداری اظهار داشت: در انتخاب شهردار جدید همان ویژگی‌ها را دنبال می‌کنیم که در انتخاب جمالی‌نژاد دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ازنظر ما شهردار آینده یزد باید آشنا با وظایف شهرداری‌ها، توانمند، برخوردار از مدیریت قوی و دارای برنامه به‌ویژه در زمینهٔ بافت تاریخی و توجه به ثبت جهانی باشد.

رئیس شورای شهر یزد افزود: البته در کنار این ویژگی‌ها در ذهن اکثریت اعضای شورا بومی بودن گزینه نیز مدنظر است چرا که به انتخاب شهردار بومی به ‌نوعی تقویت نیروهای بومی در عرصه مدیریتی است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر آن‌قدر به مدیران بومی کم‌توجهی شده که حال برای انتخاب یک مدیر بومی دچار مشکل و کمبود هستیم و این موضوع دقیقاً به دلیل این است که اجازه رشد به مدیران بومی داده نشده و دست‌به‌دست هم دادیم و مدیران خود را نابود کردیم.

سفید درباره زمان انتخاب شهردار اظهار داشت: پس از استعفای جمالی‌نژاد گزینه‌ اعضا برای تصدی شهرداری یزد "سیدحسینی" بود اما برخی افراد اعم از مسئول و غیرمسئول شرایطی را به وجود آوردند که نتوانستیم از ایشان استفاده کنیم و باکمال تأسف باید بگویم که فضای یزد به‌گونه‌ای است که مدیران یزدی اگر در یزد بمانند امکان رشد برای آن‌ها کمتر مهیا می‌شود.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به مهلت سه‌ماهه شورا برای انتخاب شهردار اظهار داشت: تنها حدود 20 روز از زمان استعفای شهردار سابق گذشته و ما در حدود 2 ماه فرصت داریم اما تلاش می‌کنیم با بررسی گزینه‌هایی از داخل یزد مانند معاونین شهرداری و افراد یزدی خارج از یزد کسی را انتخاب کنیم که مورد رضایت خدا و مردم باشد.

انتهای پیام/

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال