Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر سیاست و فوتبال بار دیگر در یک مسیر قرار گرفته‌اند. 

طرفداری- آورام گلیزر، مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد پس از حواشی پیش آمده برای دولت عربستان در پی قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار مطرح سعودی در ترکیه، از سفر به همایشی جهانی در ریاض خودداری می‌کند.

اسکای گزارش می‌دهد: آورام گلیزر جدیدترین فرد در فهرست رهبران تجاری و سیاستمدارانی است که تصمیم گرفته‌اند به این همایش مرتبط با سرمایه گذاری‌های اقتصادی در عربستان نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود گلیزر سه شنبه این هفته در ریاض حاضر شود و همین موجب شده بود تا شایعاتی در مورد خرید باشگاه منچستریونایتد به وسیله محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان سعودی) مطرح شوند که البته بنا به یافته‌های اسکای، این باشگاه فروشی نیست

بن سلمان که یکی از ثروتمندترین و در عین حال قدرتمندترین مردان جهان است، قصد دارد مالکیت یکی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را به دست بگیرد. عربستان مایل است تا روی ورزش سرمایه گذاری کند و هم اینک در حال ساخت بزرگ‌ترین شهر ورزشی و تفریحی در جنوب غربی شهر ریاض است. ارزش فعلی باشگاه منچستریونایتد بیش از سه میلیارد پوند برآورد می شود و اگر عربستانی‌ها جدا به فکر خرید باشگاه هستند، باید با پیشنهادی دست کم ۴ میلیارد پوندی شروع کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران هفته آینده راهی برزیل خواهد شد تا در هفته اول و البته سرنوشت‌ساز لیگ ملت‌های والیبال به مصاف رقبای خود برود. این هفته برای والیبال ایران بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند شانس تیم ملی برای صعود به المپیک را بالا ببرد یا اینکه به صفر برساند.  

دیروز تیم ملی والیبال ایران کامل شد و لژیونرها نیز به جمع شاگردان موتا پائز اضافه شدند. یکی از این بازیکنان میلاد عبادی پور بود که بعد از اتمام کارش در اورال اوفا روسیه به جمع ملی‌پوشان اضافه شد تا پائز نفس راحتی بکشد.  

بعد از انصراف سید محمد موسوی از حضور در تیم ملی والیبال میلاد عبادی‌پور دوباره به عنوان کاپیتان معرفی شد. بازیکنی که سال گذشته به دلیل اختلافات موجود با کادر فنی وقت از تیم ملی فاصله گرفت اما حالا دوباره با کاپیتانی برگشته است.  قطعا سرمربی جدید تیم ملی نیز در این تورنمنت حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باتجربه خود باز کرده است.

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است