Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجید فراهانی در نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره خدمت رسانی برخی معابر در زمینه وضعیت علایم ترافیکی و سطح ایمنی معابر شهری انتقاد کرد.
رئیس کمیته بودجه و نظارت در ابتدای این تذکر گفت : علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودروها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقاء ایمنی و کیفیت راه هاست و در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علایم افقی ترافیکی 422 میلیارد ریال ، تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فراهانی گفت: متاسفانه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی شود که لازم است برای رفع این نقصان و ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران افزود: در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری » به شهرداری تهران تذکر می دهم و انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله ایمنی معابر توجه کند.
وی اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام آقای افشانی ،شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تذکر معابر شورا علائم ترافیکی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری

 آیت الله علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده انجام شود و حتماً به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

وی افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه‌های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیاز‌های خرد مردم در قالب تسهیلات قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و حمایت از آنان باید ادامه داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه توجه جدی به پروژه‌های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می‌شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می‌شود.

در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک‌ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی‌تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این بانک در راستای خدمت به مردم پرداخت.

منبع:خبرگزاری حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی