Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امسال به فکر حضور در رده‌های بالاتر در جدول هستیم و این توان را داریم.

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با دیدار ذوب‌آهن و سپیدرود در هفته نهم لیگ برتر اظهارداشت: بازی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد. قطعا کسانی که این بازی را دیدند می‌توانند این حرف را تایید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در این بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم ما بود. در خیلی از بازی‌ها هم خوب بازی کردیم اما با اشتباهات داوری نتیجه نگرفتیم. با این حال امیدواریم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: ان‌شاءالله مثل فصل گذشته که در ابتدای فصل تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت و در ادامه راه توانست حتی سهمیه آسیایی هم بگیرد، این فصل هم این اتفاق می‌افتد.

نیک‌نفس در مورد کار کردن با نمازی خاطرنشان کرد: او مربی با شخصیت و با پرستیژی است. از کار کردن با او چه از نظر اخلاقی و چه فنی لذت می‌برم.

وی در رابطه با هدف‌گذاری این باشگاه در لیگ هجدهم گفت: با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که داریم هدفمان این است نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری بگیریم. امسال به فکر حضور در رده‌های بالاتر در جدول هستیم و این توان را هم داریم. درست است که نتایجمان آن‌طور که باید باشد نبوده، ولی هنوز هم دیر نیست، ان‌شاءالله با یکی، دو برد اعتماد به نفس به تیم برمی‌گردد. هنوز شانس قهرمانی و رسیدن به رده‌های بالاتر را داریم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد دیدار این تیم با پیکان، خاطرنشان کرد: پیکان این فصل تیم خوبی نشان داده، جایگاه خوبی هم در جدول دارد. ولی ما هم تیم خوبی هستیم و این بازی در زمین ما برگزار می‌شود. قطعاً برای ۳ امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت. باوجود اینکه پیکان تیم خوبی است، اما احساس می‌کنم توانایی بردن این تیم را داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن سپیدرود ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد