Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:11:11 GMT

۷۸۰۰ جوان مازنی در صف دریافت وام ازدواج هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۰۴۸

۷۸۰۰ جوان مازنی در صف دریافت وام ازدواج هستند

حجت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۷۶۴ نفر از جمعیت استان بین ۱۵ تا ۲۹ سال سن دارند اظهار داشت: بیشترین جمعیت جوان مربوط به شهرهای ساری، بابل، آمل و نوشهر است.

وی درباره آمار ازدواج ثبت شده طی چهار ماه اول سال جاری در استان گفت: طی چهار ماه اول امسال هفت هزار و ۳۵۷ نفر از جوانان در استان ازدواج کردند و دو هزار و ۳۹۶ طلاق نیز در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۸۹۷ ازدواج در آمل، هزار و ۳۶۰ ازدواج در بابل، ۲۳۴ ازدواج بابلسر، ۴۰ ازدواج در بهشهر، ۴۶۲ ازدواج در تنکابن، هزار و ۹۹ ازدواج در ساری و بقیه در دیگر شهرهای استان ثبت شده است.

حیدری تعداد کل تسهیلات پرداختی ازدواج به جوانان را از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۵۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسیهلات شدند.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: حدود ۲۸ هزار و ۴۹۹ نفر از جوانان متقاضی دریافت تسیهلات بودند که دو هزار و ۳۱۸ نفر در انتظار تعیین شعبه، هزار و ۹۳۹ نفر در انتظار پذیرش در شعبه، دو هزار و ۲۴۷ نفر در انتظار تکمیل مدارک هستند.

وی افزود: همچنین هزار و ۳۵۹ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج در انتظار دریافت وام و در مجموع هفت هزار و ۸۵۳ نفر درنوبت دریافت وام هستند.

وی تعداد کل تسهیلات پرداختی را به ۲۰ هزار و ۶۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد تسهیلات پرداختی ازدواج در شهریورماه امسال نسبت به مردادماه سال جاری ۲۳ درصد رشد داشته است.

کد خبر 4436501

منبع: مهر

کلیدواژه: جوانان وام ازدواج ورزش اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر