Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:28:07 GMT

ترافیک نیمه سنگین در مهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۱۴۶

ترافیک نیمه سنگین در مهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محسن ناصری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر مهران خبر داد و تاکید کرد : ترافیک در ورودی شهر مهران نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به حجم زیاد خودرو و ترافیک در ورودی شهر مهران از رانندگان خواست با صبر و تحمل در مسیر رانندگی کنند و از رفتار مخاطره آمیز پرهیز نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری در ادامه به ظرفیت پارکینگ های مجاز در شهر مهران اشاره کرد و از رانندگان خواست : جهت پارک خوردو به پارکینگ های شناسنامه دار مراجعه نمایند و از پارک خودرو در پارکینگ های غیرمجاز ، حاشیه خیابان ها ، تقاطع ها و زمین های کشاورزی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به اعمال قانون خودرو های که در حاشیه خیابان ها پارک شوند نیز اشاره کرد و افزود : پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت جلوگیری از انسداد مسیرهای شهر مهران اقدام به حمل اینگونه خودروها با جرثقیل به پارکینگ های مجاز موجود در سطح شهر مهران خواهد کرد ، که رانندگان باید در جهت تحویل خودرو خود هزینه انتقال به پارکینگ و جریمه آن را پرداخت نمایند.

وی در در پایان به وجود خودروهای عمومی در جهت انتقال زائران در مسیر پل زائر به پایانه مرزی اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه خودرو عمومی به اندازه کافی در جهت انتقال زائران در این مسیر وجود دارد ،  تردد خودرو شخصی در این محور ممنوع است.

انتهای پیام/ه

آخرین اخبار ترافیکی در شهر مهران

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین97 نیروی انتظامی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین