Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ پور شمس رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه موتور سیکلت سواران عامل 57 درصد تصادفات رانندگی  در شش ماهه نخست امسال بوده اند گفت  دراین طرح که با همکاری تمامی عوامل انتظامی استان انجام می شود 20 اکیپ پلیس گشتی خودرویی  و 22 اکیپ پلیس موتور سوار با موتور سواران متخلف برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان فدا عضو شورای ترافیک  یزد با اشاره به سابقه یزد بعنوان شهر دوچرخه ها گفت : در یزد بیش از 500 هزار موتورسیکلت سوار وجود دارد.

دهقان رئیس مرکز اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه  74 درصد ازتصادفات برون شهری یزد مربوط به موتورسواران است   گفت :آمار یزد در حوادث ترافیکی از نرم کشوری بالاتر است .

پرستار یکی از بیمارستان های یزد که با افراد تصادفی سرکار دارد گفت : متاسفانه بیشتر مراجعان ما افراد زیر 18 سال و بین 18تا20 سال هستند که بیشتر با علائم ضربه مغزی ، قطع نخاع و عوارض جبران ناپذیر دیگری  بعداز تصادف مواجه می شوند.

 

رئیس پلیس راهور استان  با اشاره به اینکه درسال 95 حدود 129 موتور سوار در اثر تصادف جان خود را از دست داده اند گفت  عدم استفاده از کلاه ایمنی 70 درصد علت مرگ ومیر ، وبه بترتیب حرکت در خلاف جهت ،حرکات مارپیچ و حرکت در پیاده رو از مهمترین علت های تصادفات و مرگ ومیر موتورسوران دراستان یزد است.

سرهنگ پور شمس افزود:دراستان یزد نیز در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت اقداماتی نظیر توقیف روزانه 50 موتور سیکلت متخلف ، اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتور سیکلت سواران و آموزش در مدرسه ترافیک انجام شده است .

وی فرهنگ سازی ،استفاده از کلاه ایمنی و قانون مداری ،آموزش وهشدار و بستر سازی ترافیکی را از دیگر اقدامات لازم در راستای کاهش تصادفات دراستان یزد دانست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد پلیس برخورد موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش آموز در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید؛ برخورد قاطع با معلم خاطی برای تنبیه بدنی دانش‌آموز سراوانی

ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شدیم که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهار ناراحتی از شنیدن این خبر، اظهار داشت: پدیده تنبیه بدنی حتی یک مورد هم در آموزش و پرورش استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان بدون هیچ اغماضی با مواردی از قبیل تنبیه بدنی برخورد خواهد کرد، افزود: به شدت و با حساسیت روی این قضیه ورود پیدا کردیم و واحدهای ارزیابی موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل این فرد از معاونت مدرسه خبر داد و گفت: پرونده این فرد هم به واحدهای نظارتی ارسال خواهد شد تا در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کمالی با بیان اینکه این فرد جایگاه و شان معلمی را رعایت نکرده است، گفت: وقتی فردی با عنوان معاون مدرسه‌ای فعال است باید صبوری و سعه صدر داشته باشد و مشکل دانش آموز را حل کند حتی اگر خطایی از دانش‌آموز سر بزند حق تنبیه ندارد و این موضوع با جایگاه معلمی سازگاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در آموزش و پرورش به جایگاه و کرامت دانش‌آموزی لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: پرونده این فرد جهت پیگیری‌های لازم به هیات‌های نظارتی ارسال شد که به‌ صورت محکم با این موضوع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه به‌جای خبرهای خوب در آموزش‌ و پرورش اینگونه خبرهای تلخ آن هم از نهاد آموزش و پرورش شنیده می‌شود نگرانی‌های بسیاری برای خانواده‌ها به همراه دارد، آن هم در عصری که تنبیه مذموم شمرده می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

کد خبر: 1227602 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه