Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رحمانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در همایش روز ملی صادرات اظهار کرد: تامین مایحتاج عمومی مردم ، وفور کالا در بازار، توجه به ذخیره تولید و همچنین صادرات را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینک صادرات پیش‌ران توسعه اقتصاد کشور است، افزود: نوسانات ارزی فرصت‌هایی را هم ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال 10 میلیارد دلار ارز وارداتی که در سال‌های قبل داشتیم تبدیل به تولید شده و ظرفیت‌های راکد فعال شده‌اند اما اگر در این نوسانات ثبات در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود اوضاع بهتر خواهد شد.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: باید پیشنهادات بخش خصوصی و کارشناسان جمع بندی شود و پیگیری مورد نظر اتفاق بیفتد. تصمیماتی که باید حول محور قانون بهبود کسب و کار اتفاق بیفتد و اجرای آن باید به دقت انجام شود.

وی با اشاره به ابلاغ قانون بازنشستگی تصریح کرد: اخیرا قانون بازنشستگی اعلام شد و همه ما مکلف به اجرای آن هستیم اما افراد باتجربه‌ای را از دست خواهیم داد. انتصابات جدید حتما بر محور جوانگرایی خواهد بود تا با انرژی جدید جوانان وزارت صنعت پیش برود و مورد دیگر تشکیل اتاق‌های فکر است که مدون شده و مطمئن باشید هر تصمیمی بگیریم پس از عبور از این اتاق‌های فکر خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان