Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه اقتصاد کشور آمریکا قدرت اعمال فشار اقتصادی مستمر علیه ایران را ندارد گفت: دشمن شیوه تهدید مدرن را علیه ایران در پیش گرفته است. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار غلامرضا جلالی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی استان گیلان در رشت اظهار داشت: تهدیدات دشمن علیه ایران شکل جدیدی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن شیوه تهدید مدرن را علیه ایران در پیش گرفته است عنوان داشت: تمام مراکز علمی و دانشگاهی دشمن روی انجام اینگونه تهدیدات برنامه‌ریزی و مطالعه کرده‌اند.

سردار جلالی با اشاره به نقش مراکز علمی در راستای تهدید جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دفاع سنتی امروز راهکار مناسبی برای ما نیست و باید به‌دنبال دفاع علمی و دانش‌محور برویم.

وی با بیان اینکه فناوری‌های نوین وارد شده به ایران، هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید خاطرنشان کرد: اینکه ما تصور کنیم فناوری‌های نوین جهان تنها برای خدمات‌رسانی تولید می‌شود نگاه درستی نیست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نگاه سلطه‌گرایانه تولیدکنندگان فناوری‌های جهان گفت: فناوری‌ها نعمات الهی برای مردم هستند اما نباید با چشم بسته و کورکورانه به سمت آن رفته و خودمان را در اختیار دشمن قرار دهیم.

سردار جلالی فناوری هوشمندسازی اشیاء را یکی از فناوری‌های روز دنیا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با استفاده از فناوری‌ها به دنبال برنامه‌ریزی در راستای اعمال سلطه‌گرایانه و تخریبی خودشان هستند.

وی دزدی اطلاعات و اشراف اطلاعاتی را بخشی از برنامه‌های دشمنان کشور دانست و عنوان داشت: فضای مجازی امروز می‌تواند رفتار سیاسی و اجتماعی کشور را مشخص کند که این امر هم تهدید و هم فرصت است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن یک جنگ مدرن اقتصادی را علیه ایران در پیش گرفته است تصریح کرد: اگر فشارهایی که امروز علیه ایران اعمال شده است علیه کشور دیگری اعمال می‌شد قطعاً از هم می‌پاشید.

سردار جلالی با اعلام اینکه عمق دفاعی کشور بسیار زیاد و مستحکم است عنوان داشت: امروز فشار مستمر سیاسی علیه ایران و بازی کردن با دلار سبب شده است تا دلار جایگاه خود را در جهان از دست داده و برای آمریکا مشکل‌ساز شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور آمریکا قدرت اعمال فشار اقتصادی مستمر علیه ایران را ندارد خاطرنشان کرد: امروز باید با پیروی از مقام معظم رهبری به‌دنبال عبور از جنگ اقتصادی موجود باشیم.

سردار جلالی استان گیلان را به‌عنوان استان مبداء پدافند زیستی کشور معرفی کرد و ابراز داشت: ما باید تلاش کنیم تا همواره برای رسیدگی به وضعیت‌های اضطراری در شهرهای مختلف سناریو داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مراکز پرخطر در تمامی شهرها وجود دارد تصریح کرد: این مراکز پرخطر را یا باید به خارج شهرها منتقل کرد یا باید برای آن تدابیر حفاظتی در نظر گرفت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه طرح پدافند زیستی استان گیلان باید تدوین شود اظهار داشت: باید برای مدیریت شرایط اضطراری برنامه‌های یکساله تدوین شود.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا تأکید کرد که اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا متحده علیه کشورش اشتباه بزرگی است.

مادورو در دیدار با یک هیأت ایرانی با هدف تقویت روابط راهبردی دو کشور در کاراکاس پایتخت ونزوئلا گفت که آمریکا حتی یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر را رعایت نکرده است.

وی تأکید کرد که موضع کاراکاس در رد قیمومیت آمریکا استوار و محکم است.

مادورو تصریح کرد که کاراکاس و تهران همواره روابطی مبتنی بر همبستگی، برادری و همکاری بین دو ملت، دو انقلاب و دو کشوری که برای برادری متولد شده‌اند، ایجاد کرده‌اند.

پیش از این، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفته بود که آمریکا با اعمال مجدد تحریم‌های نفتی علیه کشورش «به پای خود شلیک کرد».

آمریکا نوامبر گذشته با متهم کردن دولت مادورو به ادامه سیاست خود برای سرکوب مخالفان، تحریم‌ها را علیه بخش‌های نفت و گاز ونزوئلا دوباره اعمال کرد.

ایران و ونزوئلا در ژوئن گذشته ۲۵ توافقنامه دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله نفت، تجارت، بهداشت و فناوری را با حضور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران و نیکلاس مادورو همتای ونزوئلا امضا کردند.

ایران در چارچوب سیاست خود با هدف تنوع بخشیدن به روابط خارجی که با تلاش همزمان برای تقویت و احیای روابط با کشورهای منطقه تحت عنوان سیاست همسایگی همراه است، جهت‌گیری خود را به سمت کشورهای آمریکای لاتین تقویت می کند.

کد خبر 6086433

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید