Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه شهرستان شاهرود امسال در اربعین چهار موکب مصباح الهدی، شهدای گمنام، شهدا و موکب فرهنگی دارد اظهار کرد: این موکب‌ها به همت ۲۶۷ خادم، روزانه در هر وعده پنج هزار نفر و درمجموع ۱۵ هزار نفر را پذیرایی می‌کنند.
وی بابیان اینکه موکب‌های شاهرود در اربعین به‌صورت کلی ۱۲ روز در خدمت زائران هستند، افزود: تدارک اسکان برای یک هزار و ۵۰۰ نفر طی هر شبانه‌روز در این موکب‌ها دیده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شاهرود بابیان اینکه نذورات مردم به همراه تجهیزات آشپزخانه‌ای، بهداشتی و تغذیه روز گذشته به کربلا فرستاده‌شده است، اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم به همراه ۱۲ تریلر و کامیون به همراه ماشین آتش‌نشانی به ارزش دو میلیارد ریال عازم کربلا شد.
عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای برپایی اربعین جمع‌آوری شد، تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اهدا کنند تا در برگزاری این مراسم معنوی بزرگ سهیم باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مباحث اصلی اربعین افزایش آگاهی مردم در راستای تبلیغ دین است بنابراین به این خادمان مسائل زیست‌محیطی و سایر موارد بهداشتی و اخلاقی آموزش داده‌شده است و این افراد می‌کوشند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

 آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، امروز -پنجشنبه- وارد سمنان شد.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود