Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:08:31 GMT

رعد و برق به تاسیسات برق کاوات جوانرود آسیب رساند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۳۳۱

رعد و برق به تاسیسات برق کاوات جوانرود آسیب رساند

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آبفای جوانرود گفت: تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ چشمه کاوات که منبع اصلی تامین آب شرب شهر جوانرود است بر اثر شدت بارندگی همراه با رعد و برق دچار آسیب شد و خسارات قابل توجهی به این تاسیسات و تابلوهای برقی وارد شد.

علی رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان بارش شدید بارندگی و رعد و برق تاسیسات مکانیکی به منظور پیشگیری از خسارات کلید برق اضطراری ، تمام تاسیسات برقی خاموش شده و در غیر این صورت خسارات به تاسیسات بیشتر از حالت موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در اثر این رعد و برق تاسیسات تابلو برق قطعات کنترل فاز، تایمر، بی متال، سیم کشی تابلو، مدار فرمان کامل آمپر متر عقربه ای و دیجیتال و کنترل بار به طور کامل آسیب دیده و نیازمند تعویض و سرویس کامل هستند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود با اشاره به اینکه کارشناسان از شب گذشته با جدیت کامل مشغول راه اندازی مجدد تأسیسات هستند، گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده، امکان پمپاژ آب از ایستگاه کاوات فعلا امکانپذیر نیست.
رحمانی افزود: انتظار داریم شهروندان در صرفه جویی نهایت همکاری را با آبفا به عمل آورده و از مصارف غیر ضروری پرهیز نمایند.
غار کاوات از جمله غارهای دیدنی و معروف استان کرمانشاه می باشد که در سلسله کوه های شاهو در نزدیکی روستای شبانکاره از توابع روانسر و 2 کیلومتری غار قوری قلعه واقع شده است.
آب این غار تامین کننده بخش مهمی از آب شرب شهر جوانرود می باشد، به همین دلیل دیدن فضای داخلی غار امکان ندارد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تاسيسات برق جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین

باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت هری کین توضیح داد و به نظر می رسد که مصدومیتش جدی نیست.

به گزارش ایسنا ، هری کین در دیدار اخیر بایرن‌مونیخ برابر دارمشتات که با پیروزی قاطع باواریایی‌ها به پایان رسید مصدوم و در دقایق پایانی تعویض شد.

به نوشته اسپورت ، باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت هری کین توضیح داد.

در بیانیه‌ باشگاه بایرن مونیخ درباره این ستاره انگلیسی آمده است: هری کین از ناحیه مچ پا آسیب دیده است و به اردوی  تیم ملی انگلیس سفر خواهد کرد و با مشورت کادر پزشکی بایرن مونیخ در آنجا تحت درمان قرار خواهد گرفت.

هری کین در فصل نخست حضورش در بایرن مونیخ نمایش درخشانی داشته و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

آسیب‌دیدگی این بازیکن با توجه به دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا هواداران بایرن را نگران کرد اما این توضیح باشگاه نشان می دهد که آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • این ویتامین به کاهش کمر درد کمک می‌کند
  • بهره برداری ازفاز نخست نیروگاه خورشیدی تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه
  • توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • سندرز: کابینه راست‌گرای نتانیاهو باعث خشم جهان شده است
  • نرخ دیه کامل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد
  • توسعه گردشگری با تاکید بر نقش آموزش نیروی انسانی
  • آمادگی ایران مقابل حوادث هسته‌ای چقدر است؟
  • آسیب به آرامگاه شاعران تبریز با نارنجک دستی