Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، از رئیس شورای شهر و وزیر کشور به دلیل پیگیری و موافقت با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تشکر کرد.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به نزدیکی فکری اعضای شورای پنجم و نمایندگان مردم تهران در مجلس و شکل گیری فراکسیون 51 نفره، گفت: ممکن است دیگر چنین ترکیبی در تاریخ تکرار نشود، لذا مطالبه شورایاری‌های محلات تهران بعد از 4 دوره فعالیت، این است که دارای جایگاه قانونی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تأکید بر اینکه درخواست دادم قانونی شدن شورایاری‌ها در دستور جلسه فراکسیون 51 نفره قرار بگیرد، افزود: جایگاه شورای محلات به صورت یک طرح در قانون فرادست باید نهادینه شود و این الگو به تمامی شهرها منتقل شود.
 
سالاری خاطرنشان کرد: اگر بعد از پایان دوره نتوانیم شورایاری‌ها را قانونی کنیم، مورد مؤاخذه قرار می‌گیریم.
 
عضو شورای شهر تهران در ادامه گریزی هم به برنامه 5 ساله شهر تهران زد و گفت: این برنامه قرار است سرنوشت 5 سال آینده شهر را رقم بزند و از جریان اصلاحات مبتنی‌بر گفتمان اصلاحات انتظار می‌رود برنامه سوم یک برنامه تحقق پذیر و مبتنی‌بر حل مشکلات تهران باشد.
 
سالاری با بیان اینکه معاون برنامه ریزی شهرداری تهران اقدام خوبی را شروع کرد و جنبش نظرخواهی از نخبگان را رقم زد، گفت: محدودیت زمان موجب شد اهداف این رویکرد در فرآیند جمع بندی به درستی اعمال نشود و آنچه اکنون ارائه شده دارای اشکالات است، لذا ضرورت دارد شورا در این موضوع دقت کند و به دلیل محدودیت زمانی از آن عبور نکند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم