Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:53:15 GMT

فیلم/ حیرت یک توریست از دیدن لامبورگینی ایرانی!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۴۳۰

‍‍‍‍‍‍

گزارشی از ساخت لامبورگینی وطنی در تبریز.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تبریز خودرو خودرو لاکچری خودرو لوکس لامبورگینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، گیر یوردت، استاد دانشکده علوم ورزشی نروژ، جایی که او در آن تحقیق می کند و روانشناسی و عملکرد آن در فوتبال حرفه ای را تدریس می کند، در مقاله ای در "تایمز" دلایل پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی را توضیح داد.

 بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که چهارشنبه شب با برتری تیم مادریدی به اتمام رسید. بعد از 120 دقیقه تلاش و تساوی 1-1، رئال 4-3 در ضربات پنالتی پیروز شد. 

یوردت می نویسد: «رئال از چند نفر در آنالیز پنالتی‌ها استفاده کرد؟ آنها باید یکی از بزرگترین دپارتمان های آنالیز در فوتبال را داشته باشند!»

پنالتی بلینگام

یوردت به طور خاص در مورد دو ضربه پنالتی صحبت می کند: شوت بلینگام (گل) و برناردو سیلوا (از دست رفته). و آنها را در تضاد قرار می دهد. 

او در مورد بازیکن رئال مادرید می‌نویسد: «بلینگام بازیکنی است که موقعیت‌ها را کنترل می‌کند و چهارشنبه شب هم از این نظر فرقی نمی‌کرد. من دیدم که برناردو سیلوا مدت زیادی قبل از پنالتی صبر کرد و سپس آن را مستقیم به سمت آندری لونین پرتاب کرد. بلینگام بعد از برناردو رفت و باید ضربه اش را گل می کرد تا رئال حساب را 1-1 برابر کند. او چهار قدم به عقب رفت، مکث کرد، دو نفس عمیق کشید و سپس توپ را در گوشه پایین سمت چپ قرار داد.

این کارشناس اشاره می کند که ضربه بلینگام پنالتی مورد علاقه اش در ضیافت پنالتی های سیتی-رئال بود: «چیزی که من دوست دارم این است که پشت ضربه بلینگام یک ایده و تکفر خاص دیده می شد. شما می بینید که به وضوح یک نقشه و روش خاصی وجود دارد که بلینگام آن را اجرا می کند. می توانید در چهره او ببینید که چقدر عصبی و پرتنش است، اما او نقشه را دنبال می کند.»

آن ضربه یوردت را به یاد پنالتی های انداخت که کریستیانو رونالدو می زد: «به دلیل مصمم بودنش، او من را به یاد اولین سال های فوتبال کریستیانو رونالدو، در حوالی سال 2005 انداخت. بلینگام کاری مشابه انجام داد، سعی کرد با زبان بدنش مسلط به نظر برسد. او سعی می کرد همه چیز را کنترل کند.»

داستانی متفاوت با برناردو سیلوا

در نقطه مقابل بلینگام ما برناردو سیلوا را داریم، که نشان دهنده قدرت عظیم عامل روانی است. موردی که در سیلوا دیده نمی شد. 

تلاش های سیلوا برای داشتن همان کنترل روانی متوقف شد زیرا لوکا مودریچ پس از از دست دادن پنالتی زودتر توپ را به سکوها زد. هواداران سیتی مدت زیادی طول کشید تا توپ را برگردانند و هافبک پرتغالی باید منتظر می ماند. اینجا یک تاثیر منفی نسبتا ثابت وجود دارد، یعنی هنگامی که مجبور می شوید مدت زیادی برای پنالتی زدن صبر کنید. به این ترتیب توانایی و کیفیت پنالتی سیلوا به طور چشمگیری کاهش یافت و به همین دلیل است که او آن را مستقیماً به سمت بدن لونین پرتاب کرد.

در رئال می گویند که کپا آریسابالاگا، دروازه بان ذخیره رئال، به لونین گفته است که سیلوا به وسط شوت خواهد زد. در ضربه کواچیچ نیز تصاویر نشان می دهد که آنتونیو رودیگر به لونین اشاره می کند که متئو کواچیچ به سمت چپ می زند. 

این به نظر من عالی بود که لونین از توصیه های رودیگر استفاده کرد و در مسیر درستی قرار گرفت، اما از خودم سوال می کنم که رئال چند نفر را برای کار آنالیز استخدام کرده است؟ تعجب نمی کنم اگر آنها خصوصیات تک تک بازیکنان سیتی را بررسی و به بازیکنانشان اطلاع داده باشند. این واقعا فوق العاده است.

دیگر خبرها

  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ
  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز