Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از برگزاری و اجرای بیش از ۷۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فرزاد فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: یکی از اهداف حضورمان در بردسکن این بود تا از نزدیک شاهد مشکلات و ظرفیت‌های این شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسه خوبی با فرماندار این شهر داشتیم بردسکن تنها شهرستانی است که همه پروژه‌های آن به بهره‌برداری رسیده است و از این پس سعی می کنیم انرژی بیش‌تری در تعمیر و به‌سازی مجموعه‌های ورزشی این شهرستان صرف کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از موضوعات مطرح شده بحث حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان بود که باتوجه به امکانات خوب شهرستان از تیم‌های بردسکن حمایت می‌کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: ما یک روز در هفته تربیت بدنی را به شهرستان ها اختصاص دادیم و ابتدا به بردسکن سپس به خلیل آباد،کاشمر و تربت حیدریه می رویم .

وی ادامه داد: برای هفته تربیت بدنی پروژه افتتاحی نداریم اما ۷۰۰برنامه ورزشی در سطح استان در حال اجرا هستند؛ در کل استان تمام هیات‌ها فعال و کار خود را با رویکرد توسعه ورزش در بین خانواده ها شروع کردند.

فتاحی بیان کرد: هفته تربیت بدنی فرصت خوبی است که خانواده‌ها را با فواید ورزش آشنا کنیم تا از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و بیماری ها جلوگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص تغییر و تحولات پست‌های اداری گفت: هیچ بحثی راجع به تغییرات نداشتیم، هنوز شناخت کامل از کارمندان نداریم اما مجموعه اداره کل در حال حاضر به خوبی در حال انجام وظایف خود هستند و اگر در آینده شخصی نشان دهد قابلیت و ظرفیت خدمت در پستی را دارد جابه‌جایی انجام می‌دهیم.

وی همچنین با اشاره به جلساتی که هفته گذشته با نمایندگان مجلس داشتیم عنوان کرد: مجلس تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان داشتند اما نیاز به حمایت بیشتر است، اعتبارات به صورت اوراق به خزانه داده می شود کار کردن برای پیمانکاران به این صورت سخت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان