Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@16:07:25 GMT

برنامه پرسپولیسی ها پیش از دیدار با السد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۵۹۲

ساعت24-بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از رویارویی برابر تیم السد قطر راهی اردو خواهند شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران با دستور برانکو ایووانکویچ امروز پشت درب های بسته ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهد کرد و همچنین فردا( دوشنبه 30 مهر 1397 ) بازیکنان این تیم راهی اردو خواهند شد.

قرار است تا سرخ پوشان پایتخت فردا برای برگزاری اردو راهی هتل اوین می شوند و بازیکنان تیم السد نیز در هتل اسپیناس پالاس اسکان خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا (دوشنبه) از هتل اوین را از حدود ساعت 16 ترک خواهند کرد تا در بین ساعات 17 تا 18 آخرین جلسه تمرینی را درورزشگاه آزادی برگزار کنند. بازیکنان تیم السد پیش از دیدار برابر پرسپولیس ایران تمرینی را درخواست نداده بودند فردا از  ساعت 18:30 آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر روز دوشنبه ( 1 آبان 1397 ) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!