Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ۱۵۸ کیانشهر از دستیگری دو سارق و دومالخری خبر داد که پس از پنج سال تحمل حبس در زندان دوباره دست به سرقت باطری و کامیپوتر خودور‌های سمند می‌زدند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ سیدامین موسوی پور اظهار داشت: با توجه به مراجعه تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در منطقه کیانشهر تهران مبنی بر سرقت باطری و کامپیوتر خودرو‌های سمند تیمی از مأموران کلانتری تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد:در همان تحقیقات اولیه مأموران در بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته مشخص شد خودوری پژو یشمی رنگی با دو سرنشین از ساعت یک بامداد تا چهار صبح با گشت زنی در خیابان‌های محله پس از شناسایی خودرو‌های سمند در زمانی کم‌تر از هفت ثانیه اقدام به باز کردن کاپوت و سرقت باطری و کامپیوترخودرو‌ها می‌کنند.


سرهنگ موسوی پور بیان کرد:مأموران با در دست داشتن شماره پلاک خودروی پژو آدرس محل زندگی صاحب خودو را پیدا کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که صاحب خودرو فردی حدودا ۳۲ ساله و باطری ساز است که مدتی قبل پس از پنج سال تحمل حبس آن هم به جرم سرقت لوازم داخل خودرو از زندان آزاده شده است.


رئیس کلانتری کیانشهر افزود:با مشخص شدن این موضوع مأمورن با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. او که از مجرمان سابقه دار بود در همان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد پس از آزادی از زندان با دوستش یوسف که هم جرمش بوده و با هم ۵ سال در زندان بودند پس از آزادی سرقت هایشان را از سر گرفتند.

موسوی پور با بیان اینکه مأموران بلافاصله دیگر عضو این باند را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند افزود:با اعترافات سارقان دو فرد مالخر را که پنج سال پیش نیز با این متهمان همکاری داشته و اقدام به خرید اموال مسروقی کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: تا به امروز حدود ۱۲۰ مالباخته شناسایی و مقادیر قابل توجهی از امول سرقتی در مخفی گاه سارقان کشف و ضبط شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری موسوی مالباخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرویش توسط دوتن که به عنوان مسافر، سوار خودرو وی شده بودند و پس از طی مسافتی سارقان با تهدید سلاح سرد راننده را در اتوبان پیاده کرده و با خودرو متواری شدند، که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و پایش تصاویر شهری هویت یکی از سارقان که جزو متهمان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و آغاز تحقیقات هویت، مخفیگاه دو همدست دیگر وی نیز در محدوده قیامدشت شناسایی شد و آن‌ها طی دو عملیات منسجم و جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند و برای بررسی تخصصی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 749662

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند