Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اظهار کرد: مقرر شد شرکت‌های آبفای شهری، برق و گاز نسبت به واگذاری انشعاب به این مرکز فرهنگی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر قانون بیان کرده که اعطای انشعابات آب، برق و گاز به این مراکز رایگان است و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان به منظور ارائه خدمات بهانه‌گیری کنند آن دستگاه‌ها را تا دادخواست قانونی پیش خواهم برد، بنابراین لازم است هر چه سریع‌تر برای نصب انشعابات اقدام صورت گیرد.
در ادامه علی شهریارپور، معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از طرح‌های مهم بوده که سال ۸۹ مصوب و عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز شده است.
‌شهریارپور افزود: زیربنای این طرح حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۱ میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ملی هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اختصاص یافت.
وی بیان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع ملی برای این طرح مصوب شد که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ شد.
شهریارپور تاکید کرد: لازم است از محل منابع متمرکز، اعتباراتی به این طرح اختصاص داده شود، زیرا هزینه اجرای این پروژه هر ساله مشمول افزایش قیمت می‌شود.
وی تصریح کرد: ۱۱ میلیارد تومان دیگر برای بهره‌برداری از این طرح مورد نیاز است زیرا زیربنای این طرح به شش هزار و ۲۰۰ متر مربع رسیده است.
معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: تامین اعتبار این طرح به دلیل محدود بودن منابع استانی امکانپذیر نیست.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای محوطه‌سازی این طرح ۳۱۰ میلیون تومان مصوب شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل

 مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره ارزش و توجه به صادرات باید در سرلوحه کار مدیران برای تقویت بنیه اقتصادی مردم و دامداران باشد.

محمد اسدی با اشاره به وجود مزارع پرورش ماهی در این شهرستان گفت: این شهرستان قطب پرورش ماهیان سردابی است که باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق برای افزایش بهره وری تلاش شود.

وی افزود: بیمارستان دامپزشکی تاراز به عنوان نخستین بیمارستان عمومی دامپزشکی در استان شامل بخش‌های آزمایشگاه، داروخانه، بخش‌های معاینه و درمان دام است.

اسدی افزود: با راه اندازی این بیمارستان برای ۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل