Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - روزنامه فرامنطقه ای «رای الیوم» در تحلیلی نوشت: روایت جدید سعودی در پذیرش قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد عربستانی، ساده لوحانه بود و افکار عمومی را قانع نکرد و آل سعود را در مخمصه ای سخت تر از 11 سپتامبر و جنگ یمن انداخته است.

«عبدالباری عطوان» سردبیر رای الیوم و تحلیلگر مسایل منطقه روز یکشنبه در مطلبی در این روزنامه نوشت که گزارش سعودی ها درباره کشته شدن خاشقچی روزنامه نگار و منتقد آل سعود پر از تناقض و سوال بود و نشان از تلاش ناامید کننده این خاندان برای خریدن فرصت دارد، به همین دلیل نیز تردیدها را برانگیخته و درخواست ها برای انجام تحقیقات بین المللی شفاف بالا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گزارش سعودی ها درباره اینکه خاشقچی در نتیجه درگیری با کارکنان کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده، بسیار ساده لوحانه بود، به این دلیل که اولا خاشقچی برای نزاع به کنسولگری نرفته بود، بلکه برای انجام کار اداری به این مکان مراجعه کرد و باید این سند نیز آماده می بود و در عرض چند ثانیه به وی ارایه می شد، دوم، چرا 15 نفر از ریاض در کنسولگری عربستان حاضر شده بودند.
عطوان اضافه کرد که 18 نفری که در این پرونده دست داشتند و بازداشت شدند و نیز 5 نفر از اعضای دستگاه امنیتی و اطلاعاتی که از سمت خود اخراج شدند از جمله «احمد العسیری» معاون رئیس سازمان اطلاعات و «سعود القحطانی» مشاور رسانه ای دیوان پادشاهی و رئیس ستاد ارتش الکترونیک سعودی، گوشت قربانی این قضیه بودند و سعودی ها تلاش کردند تا دیده ها را از این حادثه بخصوص دست داشتن «محمد بن سلمان» ولیعهد در این پرونده را منحرف کنند.
این تحلیلگر افزود که العسیری به عنوان معاون سازمان اطلاعات به هیچ وجه نمی تواند بدون اجازه بن سلمان دست به این کار زده باشد و عاملان مورد نظر را خودسرانه انتخاب کند، همانطور که القحطانی نیز در توییت خود بعنوان پیام خداحافظی اذعان کرد که وی تنها اوامر پادشاهی و ولیعهد را به انجام رسانده است.
عطوان نوشت که خاندان سعودی با یکی از سخت ترین چالش ها روبرو است که حتی شاکله و بنیان آن را تهدید می کند و برای آنها از جنگ اول و دوم یمن نیز خطرناکتر است و در شرایطی رخ داده که آل سعودی از داخل دچار اختلاف بوده و با فشارهای بین المللی روبرو است و یکی از نزدیکان آنها نقل کرد که این روزها جلسه شورای دیوان پادشاهی تشکیل نمی شود و شاهزادگان در حاشیه بوده و بزرگ و کوچک آنها با شاه ملاقات ندارند و هیچ مشورتی با آنها در مورد مسایل داخلی و خارجی صورت نمی گیرد و اگر در مسئله خاصی به پاسخگویی آنها نیاز باشد، تحت تدابیر شدید امنیتی صورت می گیرد و اجازه بهمراه داشتن تلفن های همراه یا اسلحه خود را در جلسات ندارند.
وی افزود که جنایت قتل خاشقچی همچنان در صدر اخبار رسانه ها است و ترکیه با زیرکی نمی خواهد که این پرونده به فراموشی سپرده شود و سعودی ها نیز هنوز بسیاری از حقایق را پنهان نگاه داشته اند و پاسخ های آنها قانع کننده نیست.
وی یادآوری کرد که سعودی ها با پول های خود و قردادهای تسلیحاتی که با آمریکا داشتند، توانستند از بحران 11 سپتامبر و محکومیت های آن عبور کنند اما عبور از پرونده خاشقچی دشوار خواهد بود، چرا که هم در داخل آمریکا و هم در جهان انعکاس یافته و یکی از مسایل مهم در انتخابات میان دوره ای آمریکا است و باعث شده تا رسانه های این کشور نیز با یکدیگر در آن متحد شوند، چه کسی انتظار داشت که شبکه خبری «سی ان ان» دشمن «دونالد ترامپ» و «فوکس نیوز» متحد وی، در یک اردوگاه قرار گیرند.
عطوان افزود که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می خواهد از مساله خاشقجی برای گروکشی مالی و قضایی از عربستان به منظور رسیدن به قرارداد بزرگ تا جایی که امکان دارد، استفاده کند و شاید سخنان اخیرش درباره اعتراف سعودی به قتل خاشقچی در کنسولگری بهترین دلیل در این زمینه باشد زیرا وی بیانیه عربستان در اعتراف به قتل را تفسیر «عاقلانه» توصیف کرد و گفت، این یک گام خوب اول است و آن چه رخ داد غیرعاقلانه بود.
وی اضافه کرد که سخنان ترامپ که گفت «گام اول» یعنی اینکه باید گام های بعدی برداشته شود، حال باید دید منظورش از این گام ها چیست. آیا منظور وی تغییر در پیکره حکومت سعودی که شامل روی کار آوردن ولیعهد جدید می شود، است، این ولیعهد جدید چه کسی خواهد بود.
عربستانی ها در اجرای عملیات موفق شدند و این بخش آسان ماجرا است، اما در پنهان کاری و مخفی کردن مدارک که بخش بسیار پیچیده ماجراست، شکست خوردند.
خاورم**9366**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راي اليوم عربستان جمال خاشقچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴

برندهای ترکیه دارای طرفداران زیادی است و این مسئله باعث شده است که افراد زیادی برای خرید از سراسر جهان به این کشور سفر نمایند. دلیل محبوبیت این برند ها کیفیت پارچه و دوخت بسیار عالی پوشاک و محصولات آن است. صنعت پوشاک این کشور از بزرگ ترین بخش های درآمد صادراتی این کشور حساب می شود. اگر تا به حال لذت خرید از بهترین برندهای ترکیه را تجربه نکرده اید و امکان سفر به این کشور برای خرید را ندارید، پیشنهاد می دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برندهای معروف، مزایا خرید آنلاین از برندهای ترکیه را به شما توضیح دهیم.

بهترین برندهای لباس ترکیه کدام است؟

در این بخش بهترین برندهای ترکیه که از سراسر جهان محبوب هستند را لیست کرده ایم:

1. برند دیفکتو DEFACTO

دیفکتو یکی از بهترین برندهای ترکیه است که هم در داخل ترکیه و هم سطح بین المللی محبوبیت زیادی به دست آورده است. این برند لباس ترکیه ای، در سال 2003 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از خرده فروشان لباس و مد در ترکیه تبدیل شده است و طیف گسترده ای از گزینه های لباس برای مردان، زنان و کودکان را ارائه می دهد.

دفکتو (Defacto) به دلیل طراحی های مدرن خود که مطابق با سلیقه ها و ترجیحات دنیای مد است، شناخته شده است. این برند لباس ترکیه، بر ایجاد لباس های شیک و راحت تمرکز دارد که نشان دهنده آخرین روند مد است. دفکتو چه لباس‌های غیررسمی، چه ورزشی و چه رسمی، طیف متنوعی را برای مناسبت‌ها و سبک‌های زندگی مختلف ارائه می‌دهد.

2. برند ماوی  MAVI؛ بهترین برند ترکیه برای خرید لباس

ماوی در زبان ترکی به معنای آبی است، این برند دارای مهارت زیادی در تولید و طراحی پارچه، به ویژه در زمینه جین است. بهترین برند تولید کننده جین در ترکیه "Mavi" در سال 1991 در استانبول تاسیس شد و از یک شرکت تولید کننده لباس جین محلی به یکی از برندهای معروف ترکیه  و بین المللی تبدیل شده است.

3. برند مدانیسا MODANISA

Modanisa یکی از بهترین برندهای ترکیه در حوزه پوشاک است و تاثیر زیادی در صنعت مد متوسط گذاشته است. Modanisa که در سال 2011 تأسیس شد، به یک پلتفرم آنلاین پیشرو در زمینه پوشاک ​​برای زنان تبدیل شده است.

مدانیسا، بهترین برند تولید کننده لباس ترکی زنانه است که نیازها و سلیقه افرادی را که به دنبال گزینه های لباس مدرن اما معمولی هستند، برآورده می کند. این برند طیف گسترده ای از لباس های زنان از جمله ژاکت، عبا، حجاب، روسری و غیره را ارائه می دهد.

4. برند ال سی وایکیکی LC WAIKIKI

از جمله بهترین برندهای ترکیه برای خرید، برند LC Waikiki، یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای پوشاک ترکیه است که در داخل ترکیه و در سطح بین المللی حضور پررنگی پیدا کرده است. این برند که در سال 1988 تأسیس شد، به دلیل ارائه لباس های شیک و مقرون به صرفه برای مردان، زنان و کودکان مشهور شد.

برند LC Waikiki طیف وسیعی از لباس‌ها از جمله لباس‌های روزمره، لباس رسمی، لباس‌های ورزشی، لوازم جانبی و غیره را ارائه می‌دهد. بهترین برند لباس ترکیه LC Waikiki قصد دارد سبک های مد روز را ارائه دهد که مطابق با مشتریان خود باشد.

5. برند کوتون koton

کوتون با رویکرد خلاقانه، نوآورانه و مشتری مدار خود، سیاست ترکیب محصولات فصلی با طرح های اوریجینال و ارائه آنها با قیمت های مقرون به صرفه را اجرا می کند. کوتون دارای 275 فروشگاه در ترکیه و 159 فروشگاه در 28 کشور مختلف است. کوتون از محبوب ترین برندهای ترکیه ای است که در زمینه مد و لباس یک برند جهانی است.

خرید آنلاین از ترکیه و مزایای آن

خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای کسانی که امکان خرید حضوری از بهترین برندهای مشهور ترکیه ای را ندارند، بهترین کار، خرید آنلاین است. در اینجا برخی از مزایای خرید آنلاین برندهای لباس ترکیه آورده شده است.

1. طیف گسترده ای از انتخاب

پلتفرم‌های آنلاین دسترسی به طیف گسترده‌ای از برندهای لباس ترکیه را فراهم می‌کنند و به خریداران اجازه می‌دهند تا انواع سبک، رنگ و طرح‌ را کشف کنند. از لباس‌های سنتی تا لباس‌های مد معاصر، فروشگاه‌های آنلاین طیف گسترده‌ای را برای پاسخگویی به سلایق و ترجیحات افراد ارائه می‌دهند.

2. راحتی و دسترسی

فروشگاه های آنلاین 24 ساعته در دسترس هستند و به مشتریان این امکان را داده تا بدون محدودیت ساعت کاری فروشگاه فیزیکی یا موقعیت جغرافیایی، هر زمان که می خواهند خرید کنند.

3. اطلاعات دقیق محصول

فروشگاه آنلاین اطلاعات دقیقی از محصول مانند جنس پارچه، سایز و دستورالعمل های مراقبتی و نظرات مشتریان را ارائه می دهند. این اطلاعات به خریداران کمک می کنند تا در مورد لباسی که قصد خرید آن را دارند، تصمیمات آگاهانه بگیرند و از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند.

5. آسان برای مقایسه و جستجو

خرید اینترنتی، افراد را قادر می سازد تا به راحتی قیمت ها، سبک ها و ویژگی های لباس را از برندهای مختلف پوشاک ترکیه مقایسه کنند. این موضوع، امکان تصمیم گیری آگاهانه تر و مطمئن تر برای خرید را فراهم می کند.

6. طراحی مجازی و شخصی سازی

برخی از فروشگاه های آنلاین می توانند به مشتری کمک کنند که سبک دلخواه خود را از بهترین برندهای لباس ترکیه به راحتی پیدا کنند تا تجربه خرید آن ها بهبود بخشیده شود.

آنچه در این مقاله خوانده ایم

دنیای برندهای پوشاک در ترکیه به این موارد ذکر شده در این مطلب خلاصه نخواهد شد. در واقع در دنیای این برندهای مختلف، تمامی سبک های لباس و طیف وسیعی از کیفیت و قیمت وجود دارد؛ اما خرید از بهترین برندهای ترکیه ای برای ایرانیانی که نمی توانند به ترکیه سفر کنند یک چالش است. اما سایت هایی وجود دارند که می توانند به عنوان یک واسطه محصولاتی که شما علاقه مند به خرید آن ها هستید را در زمانی کوتاه به دست شما برساند. کیالوکس از جمله بهترین سایت خرید آنلاین لباس از ترکیه است که رضایت مشتریان زیادی را در این زمینه کسب کرده است و می تواند جهت خرید پوشاک از بهترین برند ترکیه ای، از خدمات این سایت استفاده نمایید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین
  • برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین | ویدئو
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان