Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:32:03 GMT

امکان تجدیدنظر در رای پل پالادیوم وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۶۶۳

امکان تجدیدنظر در رای پل پالادیوم وجود دارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به صدور رای تخریب پل پالادیوم گفت: با توجه به اینکه رای صادر شده در خصوص پل پالادیوم بدوی است ذی نفع نسبت به رای صادر شده اعتراض کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رمضان امینی با بیان اینکه رای کمیسیون ماده 100 درخصوص پل پالادیوم بدوی بوده و براساس قانون امکان اعتراض و درخواست تجدید نظر در زمان مشخص برای این رای وجود داشت خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ رای بدوی مبنی بر جمع آوری و تخریب پل پالادیوم، ذی نفع پل مذکور نسبت به رأی صادره اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده مجدد به منظور رسیدگی به کمیسیون تجدیدنظر ماده 100 ارجاع شد تا پس از بررسی، رأی قطعی صادر شود.
معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران با جدیت و بدون اغماض از حقوق مردم و شهرداری در برابر تخلفات صورت گرفته دفاع می کند تصریح کرد: هر تخلفی باید در مجرای قانون پیگیری و محاکم ذی صلاح رسیدگی و درباره آن تصمیم گیری شود.
به گفته وی مرجع تصمیم گیری تخلفات ساخت و ساز، کمیسیون ماده 100 است و در خصوص پرونده پل روگذر پالادیوم این کمیسیون پس از چندین جلسه تخصصی با حضور نماینده شهرداری به عنوان مشاور فنی و نمایندگان قوه قضاییه، وزارت کشور و شورای شهر بعنوان اعضا تصمیم گیر رأی بدوی مبنی بر تخریب پل روگذر پالادیوم صادر کرد.
رستمی تأکید کرد: پیگیری های سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص انجام مراحل بعدی برای صدور رأی قطعی در دستور کار است و نتیجه آن به مردم اطلاع داده می شود.
به گزارش ایرنا، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: کمیسیون بدوی ماده 100 شهرداری تهران به جمع آوری پل هوایی روی گذر معبر عمومی و پرکردن تونل زیرگذر معبرعمومی مجتمع موسوم به پالادیوم رای داد.
وی افزود: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 اقدام کرده است.
تهرام/9353 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري بازرسي پالاديوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد