Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:16:32 GMT

امکان تجدیدنظر در رای پل پالادیوم وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۶۶۳

امکان تجدیدنظر در رای پل پالادیوم وجود دارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به صدور رای تخریب پل پالادیوم گفت: با توجه به اینکه رای صادر شده در خصوص پل پالادیوم بدوی است ذی نفع نسبت به رای صادر شده اعتراض کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رمضان امینی با بیان اینکه رای کمیسیون ماده 100 درخصوص پل پالادیوم بدوی بوده و براساس قانون امکان اعتراض و درخواست تجدید نظر در زمان مشخص برای این رای وجود داشت خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ رای بدوی مبنی بر جمع آوری و تخریب پل پالادیوم، ذی نفع پل مذکور نسبت به رأی صادره اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده مجدد به منظور رسیدگی به کمیسیون تجدیدنظر ماده 100 ارجاع شد تا پس از بررسی، رأی قطعی صادر شود.
معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری تهران با جدیت و بدون اغماض از حقوق مردم و شهرداری در برابر تخلفات صورت گرفته دفاع می کند تصریح کرد: هر تخلفی باید در مجرای قانون پیگیری و محاکم ذی صلاح رسیدگی و درباره آن تصمیم گیری شود.
به گفته وی مرجع تصمیم گیری تخلفات ساخت و ساز، کمیسیون ماده 100 است و در خصوص پرونده پل روگذر پالادیوم این کمیسیون پس از چندین جلسه تخصصی با حضور نماینده شهرداری به عنوان مشاور فنی و نمایندگان قوه قضاییه، وزارت کشور و شورای شهر بعنوان اعضا تصمیم گیر رأی بدوی مبنی بر تخریب پل روگذر پالادیوم صادر کرد.
رستمی تأکید کرد: پیگیری های سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص انجام مراحل بعدی برای صدور رأی قطعی در دستور کار است و نتیجه آن به مردم اطلاع داده می شود.
به گزارش ایرنا، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: کمیسیون بدوی ماده 100 شهرداری تهران به جمع آوری پل هوایی روی گذر معبر عمومی و پرکردن تونل زیرگذر معبرعمومی مجتمع موسوم به پالادیوم رای داد.
وی افزود: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 اقدام کرده است.
تهرام/9353 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري بازرسي پالاديوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون رزمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران این فدراسیون به صورت آنلاین برگزار شد و در پایان اعضای کمیسیون‌های فوق (۷ عضو اصلی و دو عضو علی البدل) مشخص شدند.

بر همین اساس در کمیسیون مربیان آزاده بیرانوند از استان لرستان و رشته کیک بوکسینگ، علیرضا سلطان محمدی از استان تهران و رشته MMA، پریا محمدی ساسان از استان تهران و رشته سومو، آذردخت خطیبی از استان تهران و رشته ووینام، آرزو کلانتری از استان اصفهان و رشته Go، امیرعباس انوری منتخب فدراسیون اصلی، استان مازندران، رشته گراپلینگ، محمدعلی منوچهری منتخب فدراسیون اصلی از استان همدان، رشته سومو، معصومه منوچهری (علی البدل از استان همدان، رشته Go و جلال امیری( علی البدل از استان تهران و رشته کیک بوکسینگ انتخاب شدند.

برای عضویت در کمیسیون داوران نیز سید یاشار میردامادی از رشته ووکوتورین، محمد بهرام جودری از رشته کیک بوکسینگ، انسیه علی نقی از رشته پنجاک سیلات، سید سعید ضیایی از رشته سامبو، مریم عمیدی مهراز رشته سومو، مجید علی نژاد از رشته MMA، فاطمه عبیری از رشته ووینام، سید مصطفی بالاصفت (علی البدل) از رشته پانکریشن و فاطمه حیدری (علی البدل) از رشته Go رأی لازم را کسب کردند.

همچنین محمد مرتاضی و تهمینه کربلایی صادق هر دو از رشته پنجاک سیلات، سید محسن غلامی از رشته ووکوتورین، محبوبه جلالی شهرکی از رشته پانکریشن، منصور صادقی کرکی از رشته کیک بوکسینگ، بهنام جمال پور از رشته سومو، سمانه عفت خواه از رشته Go، محمد جعفر انصاری( علی البدل) از رشته گراپلینگ و جمشید گیوه چی (علی البدل) از رشته کیک بوکسینگ به عضویت کمیسیون ورزشکاران درآمدند.

کد خبر 6058652

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون رزمی برگزار شد
  • برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌های ۱۷ استان ؛۱۰خرداد
  • تخریب سازه ناایمن پس از ۱۹ سال در شمال تهران
  • تخریب سازه ۱۱ طبقه بلاتکلیف و پرخطر منطقه یک تهران
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • تاکید بر همدلی برای حل مشکلات شهر/ سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود
  • امکان ساخت نیروگاه بادی و خورشیدی توسط مردم فراهم شد
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود
  • امکان ساخت نیروگاه‌ بادی و خورشیدی توسط مردم فراهم شد
  • لزوم انجام مطالعات ترافیکی احداث مجتمع مسکونی-خدماتی در منطقه ۲ تهران