Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:38:19 GMT

بوشهر| ۴۴ مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد دشتی تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۶۶۸

بوشهر| ۴۴ مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد دشتی تکمیل شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد ۴۴ واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد ریال در دشتی تکمیل شد که این هفته افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ استانها بوشهر نظرات

علی‌رضا بادره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتی با تاکید بر تامین مسکن اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: طرح‌های مختلف ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر در قالب تفاهم نامه‌های مشترک  در حال اجراء است که بخشی از آنها امسال  تکمیل و افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد خبرداد و بیان کرد: این طرح در بیشتر شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که پروژه 44 واحد مسکونی دشتی این هفته افتتاح می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان ایتکه 44 واحد مسکونی یاد شده با حضور معاون بنیاد مسکن کشور افتتاح می‌شود تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر کدام 90 متر مربع در مدت 36 ماه ساخته شده است.

بادره با اشاره به سرمایه‌گذاری 39 میلیارد ریالی برای ساخت 44 واحد مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد در دشتی گفت: اعتبارات این واحدهای مسکونی از طریق وام مسکن و اعتبارات بنیاد مسکن استان بوشهر تامین شده است.

وی، با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 400 میلیون ریال وام با سود 18 درصد پرداخت شده است خاطر نشان کرد: در اجرای این واحدهای مسکونی 550 میلیون ریال از طریق متقاضیان و بخشی هم از طریق بنیاد مسکن به صورت بلاعوض تامین شده است.

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: تولید و عرضه واحد مسکن شهری برای اقشار کم درآمد و محرومان همراه با تسهیلات و کارمزد کم و یا بلاعوض یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود

رضا خواجه ای به برخی موفقیت های بنیاد مسکن استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: پیشرفت ۲۵۸ درصدی در صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی، کسب رتبه برتر کشوری طی چهار سال متوالی در حوزه مسکن روستایی و تولید بخش اعظمی از مصالح ساختمانی توسط بنیاد مسکن برای اجرای پروژه های عمرانی از جمله اقدامات این دستگاه است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستایی در ۶۳.۷ درصد روستاهای استان و بالاتر از نرم کشوری، تجهیز ناوگان ماشین آلات "خرید ۲۳ دستگاه در چهار سال گذشته" برای اجرای پروژه های عمرانی و اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ( احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن ) از دیگر فعالیت های ارزشمند این نهاد انقلابی است.

این مسوول ادامه داد: ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تأسیس بنیادمسکن شکل گرفت و از آن زمان تاکنون منشاء خدمات کثیری برای قشر محروم روستایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد تلاش می کند در سال جاری منشاء خدمات مختلفی به گروه ها و جامعه هدف باشد که در این راستا تحول عظیمی در زمینه آسفالت معابر روستایی در سطح استان رخ خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • جشن پایان خانه‌های خشتی و غیرمقاوم در استان بوشهر برگزار می‌شود