Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی طباطبایی بازیکن سابق استقلال تهران ،  باردیگر در ادامه انتقادهایش به مدیران باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی در مورد صحبتهای امیرحسین فتحی گفت: آقای فتحی، شما در مورد رای سوپر جام گفتید اگر لازم بود من تیم استقلال را از ترکیه به تهران باز می گردانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام تیم را می خواستید به تهران بازگردانید؟ تیمی که مجید حسینی در آن حضور نداشت، وریا غفوری اردو را ترک کرده بود، جباروف و تیام دیگر در تیم نبودند، علی قربانی و جابر انصاری در تیم حضور نداشتند. طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران بر  نخورد.

او ادامه داد: شما در مورد اینکه من 3 سال سابقه ی حضور در استقلال را دارم و اینکه می خواهم جای ناصر حجازی و منصور پور حیدری را بگیرم حرف می زنید. منظور حرف من این نبوده که می خواهم جایگاه آنها را بگیرم. حرف من این بوده که حال که آنها نیستند، من به جای آنها از حق استقلال دفاع خواهم کرد. من هیچوقت خودم را با دیگران مقایسه نمی کنم.

طباطبایی در مورد صادر شدن رضایت نامه اش برای حضور در استقلال گفت: آقای فتحی، شما هیچوقت برای حضور من در باشگاه استقلال رضایت نامه صادر نکردید. من با باشگاه استقلال قراراداد 5 ساله امضا کردم که سال آخر اتفاقاتی افتاد که من را از استقلال جدا کردند.

او درمورد اتفاق هایی که برای مادرش رخ داد گفت: من مادرم را به خاطر باشگاه استقلال از دست دادم. یکسال از بهترین دوران زندگی ام مرا طوری از استقلال جدا کردند و و به من رضایت نامه ندادند که کار مادر من یکسال شبانه روز گریه کردن بود. من در این یکسال به خانه خودمان نرفتم و در نهایت یک شب مادرم صبح بیدار شد و یک طرف بدنش لمس بود و کار نمی کرد.

طباطبایی ادامه داد: آقای فتحی لطفا بدون آگاهی حرفی نزنید، من با شخص شما مشکلی ندارم و انتقاداتم به مدیریت باشگاه استقلال است. زمانی که اسقلال وضعیت خوبی نداشت وزارت ورزش و جوانان از من در خواست کرد تا نظرم را در این مورد بدهم و من گفتم از هیئت مدیره و مدیرعامل تا کادر فنی همه را کنار بگذارید و در نهایت یک سرمربی و سرپرست موقت انتخاب کنید. در نیم فصل دوم ساختاری برای استقلال به وجود می آوریم تا این باشگاه تا 10 سال دیگر بیمه باشد. یک مربی  خارجی می آوریم و یکسال روی سکوها بشیند تا با شرایط باشگاه استقلال آشنا شود. زمانی که شفر به استقلال آمد و نتیجه هم گرفت به آنها گفتم که این یک آتش زیر خاکستر است.

او در آخر گفت: تمام این انتقاد ها و حرفهایی که می زنم به این علت است که بعد از بازی استقلال مقابل تیم فوتبال السد قطر و در 5 دقیقه آخر بازی که استقلال گل دوم را دریافت کرد رو به امیرحسین فتحی کردم و به او گفتم این استقلال خراب شده است و باید درست شود. مطمئن باشد از این به بعد در کمال احترام تمام حرفهایم را می زنم و انتقاداتم ادمه دارد. آقای فتحی من با شما هیچ مشکلی ندارم و مشکل من با مجموعه مدیریتی است که از اول تا به الان بوده. باشگاه استقلال درخت تنومندی است که مدیران این باشگاه باعث شدند شاخه های آن قطع شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره های استقلال

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

انتهای پیام/

انتقادات طباطبایی به مدیریت استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی