Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:18:34 GMT

وزیر دفاع آلمان یک اسب مغولی هدیه گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۷۷۱

وزیر دفاع آلمان یک اسب مغولی هدیه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آرته، مغولستان کشوری در آسیای مرکزی است که پرورش اسب در آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. برخی معتقدند که شمار اسب در مغولستان از شمار شهروندان بیشتر است تا جایی که در افسانه ها و مثل های قدیمی در این کشور از فرد بی اسب بعنوان «پرنده بی بال» یاد می شود. 

این منبع خبری با اشاره به سفر «اورزلا فون در لاین» وزیر دفاع آلمان به مغولستان نوشت: «نیاما اینخبولد» وزیر دفاع مغولستان پس از دیدار با همتای آلمانی خود به پاس قدردانی از همکاری های دفاعی -امنیتی توافق شده میان دو کشور اسبی از بهترین نژاد در مغولستان را به وی هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرته در ادامه نوشت: وزیر دفاع آلمان سوارکاری ماهر است، اما  از آنجایی که نمی توان این اسب را در پروازی نسبتا طولانی به آلمان منتقل کرد، قرار شد برای تیمار و نگه داری در مغولستان بماند و هرازگاهی عکس و تصویری برای وزیر دفاع آلمان ارسال شود.

وزیر دفاع آلمان نام «آندا» را برای اسب پیشکشی خود انتخاب کرد. این اسم در زبان رسمی این کشور به معنی «دوست و همدم» است.

گفتنی است پیشتر نیز «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر به مغولستان اسبی بعنوان هدیه دریافت کرده بود که وی نیز آن را همراه خود نبرد.

کد خبر 4436526 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان اسب سواری مغولستان اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات