Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا یوسفی ملی پوش  وزنه بردار  کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مدال طلایی که در المپیک جوانان کسب کرد اظهار داشت:در چند سال اخیر اردو های متعددی را داشتیم که باعث شد به آمادگی کامل دست پیدا کنم  و به مدال طلای این دور از رقابت های المپیک  جوانان را به دست بیاورم.

او افزود:سطح مسابقات بسیار بالا بود که سبب شد من در حرکت یک ضرب با یازده کیلوگرم به حریق بلغاری خود بازی را واگذار کنم اما در دو ضرب موفق شدم با وزنه دوازده کیلو گرمی و با اختلاق یک کیلو در جایگاه نخست بایستم وبه عنوان قوی ترین مرد دهکده المپیک دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی درباره ادامه راه فعالیت حرفه ای خود گفت:در المپیک 2024 حضور پیدا خواهم کرداما در المپیگ 2020 به علت حضور افراد با تجربه تر و پیشکسوت تر که رکورد های بهتر و بالاتری نسبت به من به ثبت رسانده اند،نخواهم بود.

او درانتها گفت:امیدوارم بتونم جانشین خوبی برای مدال آوران این رشته همچون بهداد سلیمی باشم.

بیشتر بخوانید:

نفرات جدید وزنه برداری را بهتر بشناسیم/ پوست اندازی ملی از نوع فولادی!
تایید اوزان جدید و سیستم کسب سهمیه المپیک در کنگره فدراسیون جهانی وزنه‌برداری
فدراسیون جهانی وزنه برداری تعلیق ۳ کشور را لغو می‌کند

انتهای پیام/

اظهارات وزنه بردار کشورمان درباره حضور در المپیک جوانان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی المپیک نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است